Fikarådet

Jag ska träna på morgonen :) så jag hinner fika mellan jobbet och dansen :) Jag hoppas det blir fika på torsdag???
kan vi lägga den nån annanstans än Flygarns? Det är inget bra ställe... kladdkakan är torr och hård, och smiter från tallriken. Hallon och blåbärspajen ser mindre god ut, och kyckling baguetterna/tosterna är stor :tummenner för :(
 
Jag ska träna på morgonen :) så jag hinner fika mellan jobbet och dansen :) Jag hoppas det blir fika på torsdag???
kan vi lägga den nån annanstans än Flygarns? Det är inget bra ställe... kladdkakan är torr och hård, och smiter från tallriken. Hallon och blåbärspajen ser mindre god ut, och kyckling baguetterna/tosterna är stor :tummenner för :(

Men dem har ju öl där!! :öl
 
Ja kan tänka mig fika på torsdag, blir lite sen.
Bestäm ni ett ställe, jag lägger mig inte i det mer :tungan Jag byter också gärna ställe och om de inte har öl gör mig inget då jag har så dålig karaktär :)

Lätt att få parkering?

Kommer du börja betala nu? :tungan
 
Last edited:
Hur dum får man vara?!
Jag har lyckats boka tvättid 20:00 imorn... :mad:
 
Jag skippar nog faktiskt idag...

Måste ändå ta hand om tvätt kl 2000...
 
ok... :va

Jag åker snart härifrån men kollar in lite senare. Tills dess antar jag att det är på flygarns kl 19.
 
Nu när jag tänker efter så hade det varit trevligt med fika, men kan vi kanske ta det 1800 eller 1830 på flygarns? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top