Superduke-tråden

Någon vänlig själ som kan kolla ifall ventilen på bakhjulet är likadant som framhjulet? Fick tillbaka mitt bakhjul och känner inte igen ventilen som sitter på den:confused:
 
Kort fråga bara: Vad är det för serviceintervaller på Superduken?
 

Jag med!
:gnissla

har dock inte provkört en ännu så kan inte riktigt bestämma mig.
Står mellan SD och Speed triple...

Övertyga mig att köpa en Super Duke nu! :D

Tjöp min :)

Inte ens 200 mil på mätaren!




Första servicen är ganska dyr, ventiljustering och shit.. 3k+ sen är andra runt 17-1800 nånting.. helt ok.

då är alltså SD:n billigare i både drift o försäkring..

Måste provköra en!
Jävla skitväder!
 
Last edited:
Jag med!
:gnissla

har dock inte provkört en ännu så kan inte riktigt bestämma mig.
Står mellan SD och Speed triple...

Övertyga mig att köpa en Super Duke nu! :D

Provkör båda så behöver du ingen övertalning för att välja SD'n. Den övertalar dig de första kilometrarna. :tummenupp
 
Jag med!
:gnissla

har dock inte provkört en ännu så kan inte riktigt bestämma mig.
Står mellan SD och Speed triple...

Övertyga mig att köpa en Super Duke nu! :D

då är alltså SD:n billigare i både drift o försäkring..

Måste provköra en!
Jävla skitväder!
Lätt den ballaste hojen jag kört!

Vad får du för premie i Götet?
 
Hoppas det :)
Har bara provat S3an än så länge...

Jag har provat bägge och det blev en Superduke trots att jag ät lite Trajjafrälst sedan tidigare...
Tycker dock att Speedtriplen är snyggare, men efter provkörning av SD så var inte valet så svårt lägre...

KÖP!!!! :tummenupp
 
Sista pris chompis? :crash

Lämna ett bud så får vi se om jag ens bemödar mig med att svara!

Hade ut henne på annons i höstas, men det är ju lite fel säsong och de som ringde lämnade idiotbud.. 40 papp ner på en hoj som gått 162 mil varav 40 sen dyra servicen.. Då tänker man inte.

Jag behöver inte sälja, men vill byta till mig 2 hojar. Nån banklubba och nåt touringaktigt.

Jag är för feg och för snål för att våga ta några chanser med SDn, men får jag inte ett vettigt pris ka jag lika gärna behålla och sluta tänka på att den är dyr, eftersom jag ändå inte får ut det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top