Tona rutorna på bil??

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
nån som känner nån duktig som tonar rutorna på bilar för en billig peng? hade velat ha dom tonade idag lördag 2/2. skriv gärna namn o nr till personen så ja kan ringa dom så fort som möjligt.

å du tror att det är gjort på en pissekvart?
Förmodligen inte, men en vänligt ställd fråga kan det väl vara värt? Det känns ju ändå roligare att gå till nån man fått rekomenderad än bara ringa nån som man inte har den blekaste om han gör ett bra jobb.

Sen att det va med kort varsel, visst, men fråga är väl helt ok, utan att bli kriticerad? anser jag iallafall :)

Åk till Biltema och tjöp en rulle. Kostar en bra bit under hundralappen och har du bara vatten hemma löser du det nog själv.

Kvaliten är dock sådär, iaf när jag gjordet det själv, men jag är inte så duktig på solfilm.

Förmodligen inte, men en vänligt ställd fråga kan det väl vara värt? Det känns ju ändå roligare att gå till nån man fått rekomenderad än bara ringa nån som man inte har den blekaste om han gör ett bra jobb.

Sen att det va med kort varsel, visst, men fråga är väl helt ok, utan att bli kriticerad? anser jag iallafall :)

det va ingen kritik det va en fråga

hade en bil på göteborgssolfilm en gång blev inte bra men köp en färdigskuren kvalitets film så löser du de själv med lite diskmedel å vatten en skrapa å varmluftpistol

å du tror att det är gjort på en pissekvart?

nä men fem min ! klart j a inte tror ja mena att ja helst ville ha det gjort på lördag sen får det ta en vecka om det e så det skiter ja i.

du e en snäll flikka:)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back