Medlemsskap i R o H 2008, hur gör man?

Mitt personliga valspråk är:
"Finns det inte på bild har det inte hänt och om det finns på bild men jag inte minns att det hänt så har det inte hänt iallafall"

Dags att börja öppna arkivet för att ta kål på ditt valspråk... :tungan

Hursomhelst, välkommen till den nordvästra hörnan av skåne! :tummenupp

Tjena o välkommen till HBG!

Ingen Tingeling med dig?

(Jag har ingen heller om så skulle vara fallet...) :rolleyes:

Man får tacka för det, även om jag redan är Helsingborgare. Eller...., jag bor i Helsingborg i alla fall... :)

2 klara poäng!

1. Bor på rätt ställe! :D
2. Lockar hit fler liksinnade! :tummenupp

Om jag fattat det rätt så kör ni gärna lite touring med ?:rolleyes: T-Gazandet varar sällan längre än ett par timmar, o då skall rejsraketerna stanna o tanka en o två gånger :D (nu kommer mörkret dock :mad: )

Nu har det även hittat hit en FJR1300... Tror ni vi kan få med rejsarna på en 30 milare? :tungan

2 klara poäng!

1. Bor på rätt ställe! :D
2. Lockar hit fler liksinnade! :tummenupp

Om jag fattat det rätt så kör ni gärna lite touring med ?:rolleyes: T-Gazandet varar sällan längre än ett par timmar, o då skall rejsraketerna stanna o tanka en o två gånger :D (nu kommer mörkret dock :mad: )

Nu har det även hittat hit en FJR1300... Tror ni vi kan få med rejsarna på en 30 milare? :tungan
Vi har försökt få med folk på långgazz, ww, Motorrad, Fahrer, [- sNaIjK -], blacktriple, MangeH, Skutte, EricMetal, 996D, Busberra, Miss Bumblebee, m.fl, m.fl brukar hänga på MCK Vilse.
Tyvärr brukar alla merparten hoppa av efter lunchstoppet (ni vet själv vem ni är :tungan ) och det brukar sluta med att 996D får soppatorsk. :D

Vi har försökt få med folk på långgazz... m.fl, m.fl brukar hänga på MCK Vilse...

Ja, nationaldagsrundan var helt super! Många nya vägar för mig med. Nu har jag forskat lite på asfalt i Göinge.... o planer på en tur växer fram. Får nog bli en heldag... innan snön kommer. :rolleyes: Skapar en tråd för detta senare...

Skicka ansökningshandlingar asap!

Vi är på plats (iallafall med 50% av prylarna) och det finns både kaffe- och vattenkokare för dom som vill fika.

Tack till Busis och Miss Bumblebee som hjälpte oss flytta! :bow
Datum för Oxieflytt kommer snart för dom som känner sig manade.

Micke / Caroline

Förstår att du flyttar därifrån.
Jobbat där i 2 månader nu.
Vilket jävla folk som bor där, runt Emil Göranssons väg i alla fall.:huvet
Håller med dig gällande just det där området, kan väl säga att det är Oxies svar på Harlem eller nåt i den stilen. Håller man sig bara på rätt sida om Oxie Centrum så är det helt okej. Nästan allt söder om det är, hrmmmmm, lite "konstigt".

visst ja, ni flyttade i helgen.. då vet jag varför Busis e hemma från jobb med ryggskott :(
Som sagt, han var kass redan innan men han fick "kulpiller" av mig så han överlevde dagen :ätapiller :jisses :wiggle

Last edited:
Skicka ansökningshandlingar asap!

Vi är på plats (iallafall med 50% av prylarna) och det finns både kaffe- och vattenkokare för dom som vill fika.

Tack till Busis och Miss Bumblebee som hjälpte oss flytta! :bow
Datum för Oxieflytt kommer snart för dom som känner sig manade.

Micke / Caroline

Inte ett ljud om att man inte var där, fick ingen skriftlig inbjudan om o bära tunga resverdelar till duck duck duccen eller så :rolleyes:

Hur som så får man nock droppa in på en fika o inspektera :D

Inte ett ljud om att man inte var där, fick ingen skriftlig inbjudan om o bära tunga resverdelar till duck duck duccen eller så :rolleyes:

Hur som så får man nock droppa in på en fika o inspektera :D
Ni är välkomna! :tummenupp
Officiell inbjudan till Oxieflytten kommer, var så säker. Vi slet ut alla släktingar i lördags så nu står hoppet till kompisar o annat löst folk. :D

Gott snack !
Hoppas ni trivs hur som haver . . . .

Har jag svårt att tro att dom gör. GARANTERAT slagsmål om fjärren, vilken sida det ska sovas på, VEM som ska få ha dasset i mer än 2 timmar på morgonen osv, osv, osv....

;)

Har jag svårt att tro att dom gör. GARANTERAT slagsmål om fjärren, vilken sida det ska sovas på, VEM som ska få ha dasset i mer än 2 timmar på morgonen osv, osv, osv....

;)
Mohahahahahahahahahahaaaa!

Så fel så fel, vi trivs alldeles utmärkt!
Skulle vi tröttna på varandra så kan vi utan problem gömma oss i vars en ände av huset och inte ses på hela dan. :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back