BIKE Challange 2008

Konceptet presenterades på SO-banketten för ett par månader sedan.
Kan du kopiera in info från mailet i tråden?

Jag ändrar mig...

Någon som pallar hela vägen med en skåning? ;)

Jag vill vinna!

Du frågar om nån vill gå hela vägen med dig och du får bara svar av killar?
Tror det är enklare om du frågar i överflödiga diskussioner om du vill ha ragg :tungan

Kul med prispengar också! Ska bli intressant att få reda på om alla tävlar i olika klasser eller hur det ska gå till?

Kul med nya serier!:tummenupp

Blev riktigt sugen när jag pratade med svemo på mässan. Han påstod de var mest amatör tävling som går som suporterklass till R1000 R600 men jag verkar ha fattat fel? Verkar vara en kanon nybörjar tävling som inte kostar skjortan iaf...

Fräckt! Vem vill köra med en skåning? :näsblod

Det hade kunnat vara intressant TROTS att du pratar så jeffla grötigt! :D Men nu är det nog så att Chorez har pixat på ett Chorez/Mozz alt. Mozz/Chorez (Vi har inte gjort upp förste/andreförargrejen än) Team så jag får nog följa den planen. Du vet hur det är med Chorez, han blir ju lite kinkig om han inte får som han vill.
Förresten, kan man lita på någon av er i år??? Ni kommer väl att ha blöjexem båda två?:)

Blev riktigt sugen när jag pratade med svemo på mässan. Han påstod de var mest amatör tävling som går som suporterklass till R1000 R600 men jag verkar ha fattat fel? Verkar vara en kanon nybörjar tävling som inte kostar skjortan iaf...

Jag skulle inte tro att någon bara kör Bike challenge utan de som redan kör den vanliga tävlingen får lite extra körtid. Vilket jag tror många kommer nappa på, körtid är bristvara.

Såg även att vi rookisar 600/1000 får vara med på EM-deltävlingen också :tummenupp
Det är kanon!

Läste lite om Bike Challenge. Transponder bytet verkade bökigt, dvs att koppla loss transpondern vid förarbyte om alla i teamet kör på samma hoj, vid olika hojar skulle transpondern flyttas. Inte så kul om man har DP-modellen.

Det är kanon!

Läste lite om Bike Challenge. Transponder bytet verkade bökigt, dvs att koppla loss transpondern vid förarbyte om alla i teamet kör på samma hoj, vid olika hojar skulle transpondern flyttas. Inte så kul om man har DP-modellen.

Bökigt för dig (och mig som också har den modellen), enkelt för arrangören!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...