SuperMoose
Ny medlem
Tjenare, skulle vilja få fälgarna till Duken pulverlackade. Undrar ifall de finns någon firma som gör schysst jobb med blästring och lackeringen för ett bra pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad brukar det kosta i pengar ungefär?
Har en ram, sving och 2st fälgar som behöver pulverlackas, förarbetet kan jag göra själv om det är himla dyrt (snål som man är)![]()
Kan man pulverlacka en gaffel? Eller skall man kanske anodisiera/eloxera eller vad det nu kan heta?
Hmm och glasblästraoch allt kul man nu kan komma på / sorry, drog iväg lite där i tankarna
![]()
Guson här i stan löser det lätt, tror fortfarande att de ligger vid älvsborgsbrons fäste vid klippan. Om du trugar får du det säkert vitt, eller orange hahaha
Finns även en firma i Kungälv (Rollsbo industriområde) som ska vra duktiga, kommer inte på namnet just nu, men vet att dom har blivit nämnda på forumet förut.
Det är nog Pulverteknik i Kyngälv du menar. En av dom som jobbar där kallas Baggen och han är en jäkel på sidovagnscross. Dom har gjort några jobb åt en polare och det har blivit bra.
Typ 500 pix...Jag är också lite nyfiken på det här.
Har någon pejl på priset för en sving? Antagligen både förarbete och pulver, eftersom jag är en lat skit när det gäller att gnugga utan att se resultat, vilket oftast förabeten är...
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |