Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör ett lyft här då.... Still Single![]()
Fyfan va jag mår illa, det är sådana som du som förstör för alla andra. De ska vara glada om de får en utlösning på julafton.Det är synd att man aldrig får lägga ögonen på ett så vackert ansikte i verkliga livet...... det hade varit något.....
Vi ses på mässanInte för att jag har stenkoll, men vad hände med pankaksmannen?![]()
(ja, eller pappan till sonen du lagade pankakor åt)
Jag är ju lite dålig på att finnas tillhands, men vi kanske träffas på mässanom det inte blir dissen vill säga.
Gammal man gör så gott han kan![]()
Haha, ja det verkar som alla missförstod det, ni får gärna ha hår, så länge det inte är runt genitalierna... har jag vart tydlig nog nuÅ jag som tänkte skriva nått.... men så läste jag i en annan tråd att hår går fet bort.... fan.
Men om det finns nån som tycker att gorilla-behåring är helt ok.Hör av dig.
![]()
Om man är riktigt tyst kan man faktiskt höra raffset från tusentals manliga sporthojare som just nu i panik med svetten pårlande står dubbelvikta i badrummet och sliter tageltofsar med slö BIC.Vi ses på mässan
Haha, ja det verkar som alla missförstod det, ni får gärna ha hår, så länge det inte är runt genitalierna... har jag vart tydlig nog nu?
Om man är riktigt tyst kan man faktiskt höra raffset från tusentals manliga sporthojare som just nu i panik med svetten pårlande står dubbelvikta i badrummet och sliter tageltofsar med slö BIC.
/perris
Om man är riktigt tyst kan man faktiskt höra raffset från tusentals manliga sporthojare som just nu i panik med svetten pårlande står dubbelvikta i badrummet och sliter tageltofsar med slö BIC.
/perris
Vi ses på mässan![]()
desperata stackare..
jag låssas att jag inte hörde det där då... *vissla*
Ah, jag trodde du menade att dem va desperata som gjorde det "för min skull"hah... jaru din desperate stackare![]()
Ah, jag trodde du menade att dem va desperata som gjorde det "för min skull"![]()
Nu blev det genast helt annorlunda![]()
Är det inte dags att lägga ner denna tråden snart?
Här fixas ju ingen kärlek...*bitter*
Hmm... Joho
Ingensom är sugen på att gästspela?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |