sportbike
Guest
![]()
Davo..cool, Hälsa han nästa gång ifrån Lasse Andersson med Laverdan /Rickman jag vet inte hur många växelådsdrev jag har cuttat å klyvt till han å Duckens Probikes....
Det ska jag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Davo..cool, Hälsa han nästa gång ifrån Lasse Andersson med Laverdan /Rickman jag vet inte hur många växelådsdrev jag har cuttat å klyvt till han å Duckens Probikes....
fan va kul det va när 30-40 hojar dånade iväg till Vaxholm,alla skulle vinna på Boge,tanterna vid Ellboda kastade klädnypor på oss,snuten grät,å vi fyllde hela torget med hojar på tio sekunder.......
snart dax igen,va?

Måste kolla hur dethär funkar...
Nämen,ere du Roadracing-Rune ???
Ha,det e ju du !!!!
Jag har så många stories om din framfart,att folk skulle pissa på sig av skratt.
Börjar snart.....![]()
(som när jag torpederade dig på Sviesta,till exempel.
G.
Jahaa... Nu blir man ju skrajVem är du? Göran?
Vilken höjdare att hitta ett sånt här forum !!!! Jobbade på Lelles (Ynglingagatan) i ett par år och sen nere på Honda Mc-Center och sålde bakom disk. Vet inte om nån kommer ihåg mej, men oj va mycket namn som dyker upp i minnet...Anders Abrahamsson, Sandy, Lonny, Fursten, Göran, Junior, Micke Berg, Sju-femti på Autospotrs verkstad,Ander Jonsson, Lenita, Glufs-Glufs, Magnum/Proppmätt, Olle Palmqvist, Ducken, Davvo, hon som körde taxi och hade guldvinge, vår mek nere på Honda (det var han som också var finne och körde guldvinge).
Ska gräva o se om jag hittar bilder från Boge! Återkommer
KB-3:a ?
KB-1 ,
edit : Måste få till scanningen på alla gamla bilder från 70-80 talet.
Fler som kan fylla på med sina gamla hojar ?? Fanns ju hur mycket folk som helst som fotade. Bogesund var åxå ett hiskeligt tillhåll på 80 talet.
Mums ju,sån där hade en polare me jätteborr,runt 1160,eller nåt,värsta raketen
(edit:måste köpa en scanner,har garderoben full med fotoalbum)

TJÖP! Det finns jättebilliga scanner's. VI VILL SE BILDER!![]()
I will !
Vad heter hundrasen,egentligen ?
Labra-mås ?
Vilken höjdare att hitta ett sånt här forum !!!! Jobbade på Lelles (Ynglingagatan) i ett par år och sen nere på Honda Mc-Center och sålde bakom disk. Vet inte om nån kommer ihåg mej, men oj va mycket namn som dyker upp i minnet...Anders Abrahamsson, Sandy, Lonny, Fursten, Göran, Junior, Micke Berg, Sju-femti på Autospotrs verkstad,Ander Jonsson, Lenita, Glufs-Glufs, Magnum/Proppmätt, Olle Palmqvist, Ducken, Davvo, hon som körde taxi och hade guldvinge, vår mek nere på Honda (det var han som också var finne och körde guldvinge).
Ska gräva o se om jag hittar bilder från Boge! Återkommer
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |