nä ta och prova en del av alla tips du fått på kärringen iställetDenna borde funka ganska bra
Koka upp vatten i en kastrull, slå det sedan i din vattenkanna till sist skynda dig ned och vattna tanten
Problemet löst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä ta och prova en del av alla tips du fått på kärringen iställetKoka upp vatten i en kastrull, slå det sedan i din vattenkanna till sist skynda dig ned och vattna tanten
Problemet löst.
har följt denna tråd med spänning, och väntat på en upplösning...
Men den där grannen verkar ju ha alldeles för mycke' fritid om man orkar konspirera och ordskita massa komplicerade tillgjorda meningar bara för att verka viktig och vilja imponera på styrelsen med ett byråkratiskt språk för att rättfärdiga sin töntiga åsikt! Mej lurar hon inte!
Kunde hon inte bara bespara sig tiden och mödan, och spara på sin bläckpatron med att simpelt skriva:
"Jag tål inte människan, han ska bort!" hälsningar surkärring-grannen
Eller?!![]()
Bäst att passa sej, hon kanske lägger ut minor i blomjorden!![]()
Lycka till!![]()
Var det blommor du hade "stulit" och kastat bort?
BTW, Kul att du är känd i BRF'en under samma namn![]()
Det verkar som att växterna är ditt minsta bekymmer
nä ta och prova en del av alla tips du fått på kärringen istället
![]()
Denna borde funka ganska bra![]()
Instämmer. Hon är bara en trött, fet, bitter tant i 55-årsåldern. Det finns en sån i varje brf. Hon har gjort det här till en personlig vendetta mellan mig och henne, och det ser ut som om fick bita i det sura äpplet. Blommorna är väck och hon är dessutom totalt bortgjord![]()
Första hjälpen mot oönskade blommor, & tanter...
Dock inte "tyst diplomati".Mycket diplomatisk lösning!
Skriv ett tjärleksbrev åt henni varje vecka på fredagarna och lägg i hennis låda. Tjöp lite Aqua Vera eller nånn annan gubb parfume och droppa lite på brevet. Lägg det ofrankerat i hennis brevlåda. Efter tre veckor postar du det ofrankerat i en gul postlåda och så vidare varje vecka... ev. kommer det fram eller så kommer hon att få lösa ut det på posten![]()
Satans vad irriterande :anojing
Nu vet jag varför jag bor i hus......
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|