Dolphins in a Human Body

:dummer

Edit: det kan inte vara på riktigt, är det på riktigt så beror det säkert på inavel eller nåt sånt, dåliga gener är det ju ingen tvekan om iaf.

Känns som gallring är på plats...

Haha vilka jävla ufon mkt ska man höra...

Isåfalla vill jag bli en örn så jag kan flyga och stå utanför samhället, men naturligtvis så går jag på örn-bidrag fastän jag omfattas inte av lagar och förordningar man kan väl säga jag är en über-örn.

Hahaha!!

Det måste ju vara nått skämt :S

Dom har väll sett på South Park när Kyles pappa opererar om sig till en delfin. :gnissla

Men vi fåååår inte håna en person som känner på detta viset, det är till att ta ett kliv tillbaka för mänskligheten i tänkandet etnisk utrensning.:rolleyes:

Ja...som en av kommentatorerna skrev: Nu gäller det ju inte mänskligheten längre....

:rofl

gifta sig med en delfin :dummer luktar tidelag här

Är fortfarande tillåtet i Sverige! :mattias

Last edited:
Är det verkligen det?

Jag läste någonstans om svenskar som åkte till danmark för att syssla med sånt, men jag vet inte, det är inget jag har forskat i :zpy

har också hört om påfundet med djurbordeller i danmark.
har för mig att det inte är förbjudet så länge djuret inte får psykiska eller fysiska men av det, och det är ju lite svårt att ha en häst som vittne i en våldtäkts-rättegång.:huvet

Är det verkligen det?

Jag läste någonstans om svenskar som åkte till danmark för att syssla med sånt, men jag vet inte, det är inget jag har forskat i :zpy

Ja, tyvärr är det det. :( Jag googlade lite om saken bara för att, när det kom på tapeten och ja, det är tillåtet.

LÄNK

Tidelag blev lagligt 1944, i samma veva som homosexuallitet blev lagligt.

Jag gissar hej vilt: Svenska rättssystemet klassar redan allt sexuellt umgäng med djur dom djurplågeri. Varför då skapa en lag som i praktiken redan finns?

Det där exemplet har jag alltid dragit, fast med hund, för alla liberaler som tycker att könsbyte är ok. Har aldrig fått ett vettigt motargument heller.

Skulle bra mycket hellre vara delfin än brud för övrigt.

Jag tycker könsbyte är ok... Men jag tycker också att det skall bekostas ur egen ficka....

Angående tidelagsdebatten. Tidelag låg under samma paragraf som bögsex. Så när bögsex blev lagligt försvann även den biten om tidelag, tyvärr.

Så när bögsex blev lagligt försvann även den biten om tidelag, tyvärr.

Varför är det tyvärr? Är du fascist? ;)
Skämt å sido, det finns så mycket som är tillåtet att göra med djur att jag inte vet om att sexa dem är det värsta som finns. Plus att vi skulle få en hord sprängkåta skånska svinfarmare springandes på gatorna, och det vill vi inte. :fakta

Varför är det tyvärr? Är du fascist? ;)
Skämt å sido, det finns så mycket som är tillåtet att göra med djur att jag inte vet om att sexa dem är det värsta som finns. Plus att vi skulle få en hord sprängkåta skånska svinfarmare springandes på gatorna, och det vill vi inte. :fakta

Haha...va fan skulle vi skåningar ha med det o göra? :D

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage