Ktm 125 exc service...

hur många mil kan en exc gå innan man gör en service kolvbyte m.m.,ska användas till dagsbruk:yoparty:confused:

Last edited:
ingen somm vet:confused: för det kan ju vara lite jobbigt att räkna timmar man kört skulle vara lättare att kolla efter hur många mil den gått:tungan

Nu kan inte jag serviceintervallerna för Ktm i huvet men om du hittar dem så gångra timmarna med 45-50 för det är troligtvis där du hamnar i snitthastighet. 55 kanske om du kör mycket transport. Tror jag snittade 60 på crm:en förra året och då var det mest transport.

fan va bra isådannafall om det skulle va de på den då ser man ju exakt:tummenupp

Jag har både tim och milräknare men tror det e på de nyare modellerna det kommer.

Jag har det på min 04, så det borde vara det med de andra modellerna med samma mätare.

Okej gött... Jag var ju och kollade på rallans ktm och han sa att hans hade gått 18 timmar tror jag och det vara 100 mil mne har han var inte säker, tror det vara en 05. borde inte han också haft milräknare med då?

Okej gött... Jag var ju och kollade på rallans ktm och han sa att hans hade gått 18 timmar tror jag och det vara 100 mil mne har han var inte säker, tror det vara en 05. borde inte han också haft milräknare med då?

de va en 05a ja. och han hade både mil och tim.

tror den stog på 78 mil när han sålde den.

hehe om jag minns rätt så sa han till mig att den hade typ gått 100 mil:tungan

han visste knapt hur man använde den. jag va med när han sålde den och då fick han fram att den hade gått 78 om jag inte minns fel. men 78 är typ 100 så vad är grejen?;)

det e många som säger att om man kör ktm på landsväg så kommer den att skära, de e väll samma som att köra på crossbana:va

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back