Halvtid!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nu ungefär är det halvtid, jag körde sista 07-turen 28/10 så det ger fem månader till slutet av mars då jag tänkte ställa på igen, ungefär idag har det gått 2½ månad sedan senaste turen så nu är det snart kördags.

Tänk på det. :fakta

:banana

Hur varmt brukar det vara i mars i stockholmsområdet ungefär? Tror jag körde runt mitten på April förra året. då va det fan riktigt kallt. I år flyttar jag till Skellefteå, då börjar väl säsongen i augusti...

Jag körde också sista 07-turen 28/10. Jag har inte sett min hoj sen dess. Hoppas den har vält och orsakat stor skada på de nyare hojarna intill.

Hur varmt brukar det vara i mars i stockholmsområdet ungefär? Tror jag körde runt mitten på April förra året. då va det fan riktigt kallt. I år flyttar jag till Skellefteå, då börjar väl säsongen i augusti...

Jag räknar med att kunna ta de första kalla turerna första dagarna i maj. Förhoppningsvis så är vägarna torra då, men det ligger troligen snö kvar på sidorna. Körde första turen 4maj förra året och då började det snöa mitt under turen... :gnissla

Det kan vara allt mellan -10 och +10, personligen gissar jag på det senare.
Det är ju +7 idag så man skulle nästan kunna ta en sväng. :yoparty

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard