flugan
Vem vet
Sen måste jag fixa ena bobbinfästet i svingen som rök vid marksyning i falkenberg. Nån som är bra på att svetsa i aluminium?
På Würth har de självgängande gängningsinsatser, kan fungera om det finns material kvar men inga gängor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen måste jag fixa ena bobbinfästet i svingen som rök vid marksyning i falkenberg. Nån som är bra på att svetsa i aluminium?
... Volvo borde fan ta sig i kragen å förstå att det är ett motorföretag och sponsra lite motorevent här i Sverige...
Volvo slänger in en del slantar där.Du har inte hört talas om nåt som heter STCC?Volvo slänger in en del slantar där.
Nej, antagligen ingen zon med ngt mjukare än asfalt.Tror ni en bana som är designad för STCC ha tillräckligt generösa avåkningszoner för att passa även oss som kör utan plåtlåda?
Nej, jag tror det blir lika mycket kvar av den som det är av motardbanan.Och framförallt: tror ni det blir öppna bandagar/kvällar för allmänheten?

Jag ska plasta litegranna, sen får man väl stänka på en bit färg.
Annars har det mätts ventilspel, bytt tändstift, tvättat luftfilter, byggt om till rejzväxlat, bytt fotpinnar, haft toppkåpa och tank på lack, stoppat i soppapump i tank och satt tebax den, provvarvat lite... ja såntdäringa stuff. Har kört torrgasat lite mulleribangmotoV8 oxå.

Ja, en massa onödigt arbete hela tiden... hur är det tänkt egentligenHur gör man när man stoppar i soppapumpen och sätter tebaks den, det känns som dubbelarbete![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |