Hjälp med hojköp (R6'a) önskas

e de en första hoj??

e de första hoj??

Last edited:
e de en första hoj??

e de första hoj??

Nja, hade lätt mc när jag var yngre och efter det har jag inte ägt någon egen, bara lånat kompisars.

Men är 99,9% säker på att det blir en R6'a. Snyggast av alla 600 enligt mig, lagom effekt och rimligare försäkring än storebror R1.

Nja, hade lätt mc när jag var yngre och efter det har jag inte ägt någon egen, bara lånat kompisars.

Men är 99,9% säker på att det blir en R6'a. Snyggast av alla 600 enligt mig, lagom effekt och rimligare försäkring än storebror R1.

haha ok. Jag ska bara säga att du kommer inte bli besviken, grymt bra hoj :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :P, så e e bara o satsa hårt :D, o köra försiktigt :tummenupp :tummenupp

Hahaha.. Vill se changco köra slut ett bakdäck med en soppabudget på 1000 spänn :D

:backontop

R6 är ju verkligen en kanonhoj, klart du ska köpa. Visst är det en grym nackdel att inte kunna provköra men som sagt så är ju priserna lägre vid den här årstiden.

Har eventuellt min R6a till salu snart.. Pm vid intresse :)
Kan köra slut på ett åt dig på en tank om du slutar tjata., sen skrev jag 10 000:- i soppa.

Ekodriver, sådant dom tjatar om planera dig köring inga häftiga accelrationer inbromsningar mm utan att köra lungt och sansat som alla tjatar om att man ska göra för miljöns skull.

Studentekonomi. Antar du pluggar på Högskolan då.
Jag åker med r6. Du får hojta till om du vill ta något åk när solen kommer :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard