Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
Finns det något ställe man inte kan ställa en hoj på?![]()
Jäpp,, Greta Garbo. Vasagatan 42..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något ställe man inte kan ställa en hoj på?![]()
Är det där de har helnajsiga köttfärspajer eller blandar jag ihopa det med något annat?Jäpp,, Greta Garbo. Vasagatan 42..![]()
Är det där de har helnajsiga köttfärspajer eller blandar jag ihopa det med något annat?
Jäpp,, Greta Garbo. Vasagatan 42..![]()
varför kan man inte ställa en hoj där då?
Fika imorgon torsdag 1900 @ Flygarns haga Vasag. 35
Testa ett nytt ställe så får vi se hur det är där. Ligger bara ett par kvarter ifrån Greenwich ifall de skulle vara katastrof
1. Styret
2. Bus-Bo
Ska du verkligen åka hoj dit?Kan man ställa hojen utanför... Har varken stöd eller lång kätting![]()
Kan man ställa hojen utanför... Har varken stöd eller lång kätting![]()
varför kan man inte ställa en hoj där då?
Fika imorgon torsdag 1900 @ Flygarns haga Vasag. 35
Testa ett nytt ställe så får vi se hur det är där. Ligger bara ett par kvarter ifrån Greenwich ifall de skulle vara katastrof
1. Styret
2. Bus-Bo
Kan man ställa hojen utanför... Har varken stöd eller lång kätting![]()
duger väl med ett lås eller 
Blir de dejt för mig å bosse ikväll lr kommer det någon mer till fikat?![]()
njae... jag kommer nog en sväng oxå....
Jessan då?
Okey(missa inte att det är Flygarns haga, vasag 35).
Jessan vet ja inte, hon brukar skriva om hon kommer så hon dyker nog inte upp isf.

Men, vi som e så fräcka å coola måste ju hänga på inneställena! Speciellt nu när Stureplan öppnar på Avenyn oxå
Isf går väl Condeco bort, de är rätt populärt. Men de ligger fint åp avenyn för att göra en fuck u-burnout när man åker därifrån så hela avenyn ser och hör en![]()

Lungt, jag fyllde din plats med bravur
Haha
Jag jobbar ikväll om någon undrar.

Lungt, jag fyllde din plats med bravur![]()
Dô, ja hade änna, fluffig 40-tals frisyr ´å allt!Rent fysiskt ja, min spirituella närvaro går dock inte att ersätta.
Blir det nån fika på torsdag eller?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |