Fikarådet

Jäpp,, Greta Garbo. Vasagatan 42.. :yoparty

varför kan man inte ställa en hoj där då? :)



Fika imorgon torsdag 1900 @ Flygarns haga Vasag. 35
Testa ett nytt ställe så får vi se hur det är där. Ligger bara ett par kvarter ifrån Greenwich ifall de skulle vara katastrof :)

1. Styret
2. Bus-Bo
 
Last edited:
varför kan man inte ställa en hoj där då? :)



Fika imorgon torsdag 1900 @ Flygarns haga Vasag. 35
Testa ett nytt ställe så får vi se hur det är där. Ligger bara ett par kvarter ifrån Greenwich ifall de skulle vara katastrof :)

1. Styret
2. Bus-Bo

Kan man ställa hojen utanför... Har varken stöd eller lång kätting:D
 
varför kan man inte ställa en hoj där då? :)



Fika imorgon torsdag 1900 @ Flygarns haga Vasag. 35
Testa ett nytt ställe så får vi se hur det är där. Ligger bara ett par kvarter ifrån Greenwich ifall de skulle vara katastrof :)

1. Styret
2. Bus-Bo

Jo,,man får ställa hojen där,,jag som bara läste fel,,,,:D :D
 
Men, vi som e så fräcka å coola måste ju hänga på inneställena! Speciellt nu när Stureplan öppnar på Avenyn oxå :cool:

Isf går väl Condeco bort, de är rätt populärt. Men de ligger fint åp avenyn för att göra en fuck u-burnout när man åker därifrån så hela avenyn ser och hör en :)

:rofl

Haha :tummenupp


Jag jobbar ikväll om någon undrar.
 
Blir de någon fika på torsdag eller håller sig alla till lördagkvällen kanske? :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top