Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Inga mer som är sugna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mäh hallå eller... Jag trodde det bara skulle bli du och jag!Inga mer som är sugna?

Mäh hallå eller... Jag trodde det bara skulle bli du och jag!![]()


Mäh hallå eller... Jag trodde det bara skulle bli du och jag!![]()
Inom sin tid, när vi två blir en...Trodde eller hoppades?
![]()
Ah skrev jag det till Stühret? Det var ju dig jag menadeTrodde eller hoppades?
![]()
Skall inte lyssna på va de där utomsocknes säger för något..![]()

Ah skrev jag det till Stühret? Det var ju dig jag menade![]()
Nu vill inte jag vara sådan VA... Men ni bägge är rätt utomsocknes jämfört med mig
Jag kommer ju inte från norska gränsen lixom![]()

Ah skrev jag det till Stühret? Det var ju dig jag menade![]()

Nu vill inte jag vara sådan VA... Men ni bägge är rätt utomsocknes jämfört med mig
Jag kommer ju inte från norska gränsen lixom![]()

Just nu lutar det ju rätt mycket åt ingen av er för jag fick ju gå ensammen hem iafEEEEEY, hörrö! Vem av oss mena du nu egentligen va?
Fakta? Var då?
Vad har norska gränsen med att du är utomsocknes att göra eg?
![]()
Så, nu när ja spammat klart kan ja ju återgå till trådens egentliga syfta.
Fika torsdag?
Och skulle vi isf testa nåt annat ställe lr?


Bla bla bla![]()
Men jag kommer gärna på torsdag igen, förslag på ställe eller?
Ja nu när du säger det så, vem i fridens namn vill ha kaffe som de värmer på i mikron? Jag trodde nästan hon skojade först men hon ville väl bara vara snäll den söta lilla flickan... Och sen pizzaläggningen var ju lite spyciellVet inte var men kanske ett ställe som inte har gamla grönsaker, inte värmer kaffet i mikron och inte har kräkshow vid bordet?![]()

vad är det jag har missat egentligen?
Kräkshow? dåligt kaffe?
Tyvärr inget fika för mig den här gången, är fortfarande kvar i belgien.
Vet inte var men kanske ett ställe som inte har gamla grönsaker, inte värmer kaffet i mikron och inte har kräkshow vid bordet?![]()
vad är det jag har missat egentligen?
Kräkshow? dåligt kaffe?
Tyvärr inget fika för mig den här gången, är fortfarande kvar i belgien.

Flygarns haga på vasagatan har god mat. Grappolino och Jacobs på haga nygata är trevligt med. Ljungans på avenyn funkar också. Inte lika god kladdkaka som Greenwich dock! Och till sist Condeco på avenyn som är rätt okey.
Det är väl de jag känner till, iaf som jag kommer på nu.
De va nån snorunge där som satt å käka för mkt lr nåt å börja må dåligt.. Resten får du lista ut själv
Kaffet minns ja inte riktigt va de var. Slut i maskinen lr nåt så den söta tjejen ville micra de åt Bosse (tror jag). Han får berätta själv hur de var![]()
Bara det är ett ställe man kan ställa hojen utanför så e jag nöjd!!![]()

Bara det är ett ställe man kan ställa hojen utanför så e jag nöjd!!![]()
Inte heller något fräckt o coolt inneställe så att det är knökat när man kommer...
Isf går väl Condeco bort, de är rätt populärt. Men de ligger fint åp avenyn för att göra en fuck u-burnout när man åker därifrån så hela avenyn ser och hör en![]()

belgien? du är ju online på jöbbe!
Kräkshower är något jag drar mig för att titta på...
Inte heller något fräckt o coolt inneställe så att det är knökat när man kommer...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |