minirider
Guest
Vart får man tag i vit nummerbotten?
//Lukas
//Lukas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
självhäftande vit plast, kan inköpas på de flesta kopierings, reklamfirmor etc.
Eller lite maskeringstejp och VIT FÄRG, måla.
Heter det något speciellt eller bara dekalark?K-rauta har dekalark för ingenting. Funkar toppen!
Heter det något speciellt eller bara dekalark?
Varför inte bara lacka?????![]()
Det blir 100 gånger snyggare än att försöka lägga på film utan att det blir bubblar, veck, eller fula kanter....
Och nästan enklare också... Bara maska av och lacka....
Har man rätt film och rätt teknik så är det inga problem och går femtitvågånger fortare än att lacka. Kollade själv när ett proffs fixade nummerbottnar på Falkenberg. Blev kanonsnyggt.Varför inte bara lacka?????![]()
Det blir 100 gånger snyggare än att försöka lägga på film utan att det blir bubblar, veck, eller fula kanter.... Och nästan enklare också... Bara maska av och lacka....
Känns som om man skulle behöva spana in nåt proffs som gör det nån gång för det blir allt annat än snyggt när jag försöker mig på det. Iofs störs jag inte av lite bubblor o veck, men ändåHar man rätt film och rätt teknik så är det inga problem och går femtitvågånger fortare än att lacka. Kollade själv när ett proffs fixade nummerbottnar på Falkenberg. Blev kanonsnyggt.
Han drog och slet i filmen så jag funderade på om han verkligen visste vad han gjorde men resultatet blev som sagt kanon så han verkade veta vad han gjorde.Känns som om man skulle behöva spana in nåt proffs som gör det nån gång för det blir allt annat än snyggt när jag försöker mig på det. Iofs störs jag inte av lite bubblor o veck, men ändå![]()
Det har väldigt mkt med folien att göra. Det finns folier som har små hål i sig som gör att bubblor kan tryckas bort samt folie som är extremt tänjbar. Den är dock betydligt dyrare än vanlig dekalfolieHan drog och slet i filmen så jag funderade på om han verkligen visste vad han gjorde men resultatet blev som sagt kanon så han verkade veta vad han gjorde.
Den här killen jobbade med att montera film hela dagarna och berättade att folien var extremt töjbar. Om man spänner den över en papperskorg, lägger en tyngd i mitten och värmer så sjunker den till botten för att sedan kunna dras tillbaka till sitt ursprung.Det har väldigt mkt med folien att göra. Det finns folier som har små hål i sig som gör att bubblor kan tryckas bort samt folie som är extremt tänjbar. Den är dock betydligt dyrare än vanlig dekalfolie
Den här killen jobbade med att montera film hela dagarna och berättade att folien var extremt töjbar. Om man spänner den över en papperskorg, lägger en tyngd i mitten och värmer så sjunker den till botten för att sedan kunna dras tillbaka till sitt ursprung.
Han gjorde även outlines till nummerbottnarna jäkligt snyggt.

Japp, Teddan it is.Ted
Om de e han så blir de i stort sett samma som om man skulle lacka!
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |