Snygga bilder! Sjyst åkstil, ser ut som Olle håller på ramla av hojen på vissa bilder.
Haha jag nådde inte ner me knät om jag inte satte sadeln i knävecket och ställde me hojjen
Ärligt talat så tog det ett par vurpor innan jag fixade det, men ingen av bilderna är någon vurpa
Härliga bilder!
Har ni bra isar i skellefte? Sen är det ju fullt förståeligt att du har bytt till honda från aprilia.
Ja det har tagit sig bra, 35cm var det nu, den här banan var plogad me bil och en träplog men nån vecka till eller så kan vi gå ut med traktorn

Bara komma ner å brumma lite! Jag åker ju till Piteå för att träna supermoto, så försök int skylla på avståndet
Jag kör fortfarande aprilia för sommarföre (RXVn hade jag lånat av Nordimotor) men jag har inte råd att ha något annat än en gammal tvåtaktare för vintern/motocross, och då väljer jag ju självklart det som är bäst efter prillan, Honda
Lite vidvinkel på hjälmkameran vore inte fel så det blir mer fartkänsla.
Jag har efterlyst ett nytt kamerahuvud till den, det är på G, kommer om ett par månader. Den är lite special kameran och än så finns det inga alternativ att byta ut lensen, men jag håller med dig, jag kommer ta hem det nya huvudet så fort som det släpps
Det är den här kameran jag använder:
http://www.vio-pov.com/