jag blir så ruggit förbannad varje gång jag ser att priset på bensin höjjs, OM det nu är så att oljan och all sån där skit tar slut om 20-40 år så kan vi väll lika gärna förpesta naturen i 20 år till än att försöka dra ut på det...
Så jävla irriterande när man jobbar och betalar 33% i skatt varje månad och så höjjer dom skatten på bensinpriset, sjukt jobbigt när man kör en helt galet törstig bmw.... om det ska ske nån naturförändring måste alla i världen tänka lika dant...
Katalysator förminskar farliga utsläpp med 99% , nån borde glida ner till U-länderna och berätta för dom att bilbesiktning och katalysator ska göras till lag. Genomsnittet på CO2 värdet i U-länder lär vara rikligt höga!
Ozon-hålen och den globala uppvärmningen lär inte minska bara för att sverige är duktiga,
det ända som händer är att vi som använder motordrivna fordon blir förbannade, medans intresselösa greenpeace aktivister som inte gör mkt annat än predikar om ett bättre sverige blir gladare nån dag till innan dom börjar härja igen! Jag blir fan galen snart!