blacktriple
Har två Aprilior!
räknas inte christer minnin som svensk lr han har ju kört TT:et dom senste åren....
men mats är grym säger som petter hoppas han får ett seriöst team
Dessutom ställde väl Martin Hamberg upp i årets lopp på en R1 SP?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
räknas inte christer minnin som svensk lr han har ju kört TT:et dom senste åren....
men mats är grym säger som petter hoppas han får ett seriöst team

SEB 5235 16 764 23![]()
Dessutom ställde väl Martin Hamberg upp i årets lopp på en R1 SP?![]()
Nej! Det är inte mitt nr!![]()
Tanken är annars ett -6 (streck sex) konto som är öppet för insyn.
Alternativt redovisar de summor som kommer in med namn i en "hall of fame"
Vi kan börja så om det är ok?
Dvs ni som vil vara med PM:ar mig, och jag skapar en lista vartefter slantarna kommer in.
Jag kan administrera det hela. Nema problema.
Precis därför jag startat highsider.se
Det finns på tok för kass information om svenska racingserier och svenska förare. Tråkig och dålig information iallafall.
Ska kolla upp Martin Hamberg!
Är inte sådana texter lite smaklösa egentligen?Läste på David Jefferies gravsten:
"Those who risk nothing, do nothing,
achieve nothing, become nothing."
Det finns rätt många som är intresserade av att verka häftiga/tuffa utåt. Vilka nära vänner bryr sig om sånt?Är inte sådana texter lite smaklösa egentligen?
Hans värde som människa låg ju inte i att han var en jävel på att köra fort med hoj utan på att han var en bra person enligt de som kände honom.
H. Umanist
Inte så många tror jag..Det finns rätt många som är intresserade av att verka häftiga/tuffa utåt. Vilka nära vänner bryr sig om sånt?
Tjena,
Vi ka se om vi kan få arrangören att "sponsra" med delar av båt kostnaden ov vi drar över en trailer, och på så sätt kunna skapa en liten Svenskkoloni i depån. Jag örsöker att ordna detta, så håll tummarna. Hoppas också att snart kunna presentera GODA och STORA nyheter angående satsningen för årets TT.
God fortsättning.
Troubleman
ISLE OF MAN 2008
Vi ska dit och heja på svenskarna bokat och betalt det gäller att vara ute i tid .fler som ska åka cykel dit?
Vi är 9 stycken (7 hojar) som åker från Stockholm den 28/5 via Trelleborg...Travemünde...Imujden...Newcastle...Liverpool, och är framme fredagkväll innan racen börjar. När åker ni???
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |