power commander k7??

matte78

Gubbjävel
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
Gixxer 1000 -03
har en gixxer k7 som jag ska slänga på ett system på(tar bort "katten" å bakåt). vad göra?? måste jag på me en power commander,behöver jag göra nå mer?? lr e d bara att skruva dit å köra utan nå alls??:va

vill du krama ur allt ur ett system så ja,PC3 och köra i bänk..

men är du inte ute efter dom extra hk så e det bara att köra..

Det beror också på vart Lambdasonden sitter, måste du ta bort lambdasonden så skall du ha en PC III:a, på Yoshimura 4-1 så är det inte säkert att det finns hål för lambdasonden, Akrapovic tror jag har det till Gixxern, sätter du på slipon så borde mellanröret ersätta katten och du behöver troligtvis inte en PC III.
Mina erfarenheter länkar till hur det ser ut på Blackbirden men det borde vara ungefär lika.

Det beror också på vart Lambdasonden sitter, måste du ta bort lambdasonden så skall du ha en PC III:a, på Yoshimura 4-1 så är det inte säkert att det finns hål för lambdasonden, Akrapovic tror jag har det till Gixxern, sätter du på slipon så borde mellanröret ersätta katten och du behöver troligtvis inte en PC III.
Mina erfarenheter länkar till hur det ser ut på Blackbirden men det borde vara ungefär lika.

d e ett devil som ersätter katten å börjar där + ett hål för lambdan.

d e ett devil som ersätter katten å börjar där + ett hål för lambdan.
Har du lambdahål så behöver du ingen PC III:a för ljudets skull, men man kan ju krama ur nån extra häst med PC III och bänkning, kan du leva med den tanken så sparar du 5-6000:-

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år