Aah..! Lejonet hade en SNOPP! :O

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jahopp. Nu får inte lejonen ha snoppen ifred heller. :(

Hörde på nyheterna om det stackars lejonet som ska vara symbol för Nordic battlegroup. Tydligen skulle lejonet som var gestaltat med en olivkvist vara oerhört stötande för alla feminister. Därför beslöt man inom armén att både bryta mot lagen och göra bort sig helt. Detta gjorde man raskt genom att ta bort luddet på originalbilden. Luddet kunde tolkas som snopp och då honlejon också kan vara flockledare går det ju absolut inte att ha ett lejon med en SNOPP på! Usch. Hemska tanke.. Sen att man inte får ändra på konstnärers verk utan att fråga först är kanske också något att tänka på.

Det är så att man kan spy.:huvet :mad:

Sen att hanlejon och honlejon ser helt olika ut ändå spelar ju ingen roll?

Jahopp. Nu får inte lejonen ha snoppen ifred heller. :(

Hörde på nyheterna om det stackars lejonet som ska vara symbol för Nordic battlegroup. Tydligen skulle lejonet som var gestaltat med en olivkvist vara oerhört stötande för alla feminister. Därför beslöt man inom armén att både bryta mot lagen och göra bort sig helt. Detta gjorde man raskt genom att ta bort luddet på originalbilden. Luddet kunde tolkas som snopp och då honlejon också kan vara flockledare går det ju absolut inte att ha ett lejon med en SNOPP på! Usch. Hemska tanke.. Sen att man inte får ändra på konstnärers verk utan att fråga först är kanske också något att tänka på.

Det är så att man kan spy.:huvet :mad:
Det är rätt löjligt. Borde finnas bättre saker att ägna tid åt tycker jag.

Om symbolen är skapad för försvarsmakten på uppdrag av försvarsmakten och de äger den, då borde de få ändra den som de själva vill? Jag vet inte det är bara en ren tanke, men de borde äga symbolen väl? Fast å andra sidan äger de ju inte ens den där svenska tigern så...

Sen att hanlejon och honlejon ser helt olika ut ändå spelar ju ingen roll?

Sen när ser attackfeminister inte ut som män ?

ImageVaultHandler.aspx

Det är rätt löjligt. Borde finnas bättre saker att ägna tid åt tycker jag.

Om symbolen är skapad för försvarsmakten på uppdrag av försvarsmakten och de äger den, då borde de få ändra den som de själva vill? Jag vet inte det är bara en ren tanke, men de borde äga symbolen väl? Fast å andra sidan äger de ju inte ens den där svenska tigern så...

Bilden är framtagen åt armén. Så dom äger ju inte den.

Förstår inte hur hur nån kan tycka att feministerna har fel.
Detta är framtiden. Bakåtsträvare där.
Hatar själv att jag är kille och fattar inte att min,,,flåt,ja menar EN tjej säger att hon gillar mig.Har sån ångest att jag inte kan föda barn istf för å gegga ner mig på ggn tex. Nä fy fan,, "nulla",,,Det gjorde man i grottor på stenåldern. Nä,nu mina kära vänner gör vi världen en tjänst och förenar oss i jordens största gruppsjälvmord.Lista?
Feminister rules./Turture

Jag tycker att NBG ska ha henne som symbol, dels skrämmer det fienden, dels längtar inte pojkarna (som ju faktiskt är i majoritet) hem lika mycket då...

Kvinnohatare. Är pojkarna i majoritet så är det dags att kvotera!!
Ta några sjuksköterskor, dagisfröknar och dagmammor och sätt in dom i gruppen!:tummenupp

Det måste fAkCtIsKt vara 50% av män ock kvinnor för att det ska vara rättvist!!! Alla män ska ha kjol och kvinnorna ska ha byxor för då är det jete jemstelt!!:yoparty

Jag har en Nemi-strip på kylskåpet som jag finner passande i detta sammanhang. (Att ta bort snoppen från ett lejon med man dvs)
Tyvärr får ni inte bilderna med för jag har ingen scanner.

Man:
-Jag får nästan dåligt samvete för att jag är man. Med tanke på allt vi har gjort och och fortfarande gör mot er.
Nemi:
-HAH!
Man:
-Var det kul?
Nemi:
-Patetiskt bara... Många män gör mycket dumheter mot många kvinnor... Men genom att säga "vi" och "ni" så låter det som om du tror att du är i en maktposition.
-JAG har aldrig varit underlägsen en man och DU är en harmlös fjant.
Man:
-Får du inte dåligt samvete när du hyvlar av sådana som mig?
Nemi:
-Aldrig.

(Nemi och jag är systrar, även om hon bara finns i fantasin. :D)

Kvotera in Gun Hellsvik i den där "Mordisk flatagruppen" eller vad det heter.
Väcker respekt i utlandet med namn som "Gevär Helvetesvecka"

Lite halvintressant och väldigt roande att se hur provocerande det är för män/killar med (jävla, mordiska och etc) flator... :tuttar :D

Inte för att jag tycker speciellt mkt bättre om DOM än några andra levnadsteoretiker och samhällsfilosofer... känner dock inget behov av att sätta nedlåtande epitet på DOM trots att de inte är mina systrar direkt. ;)

Känner man sig månne lite trampad på tårna och bortprioriterad här eller vad är orsaken? *nidugerinteenstillattknullamednananananananaaaa*

Lite halvintressant och väldigt roande att se hur provocerande det är för män/killar med (jävla, mordiska och etc) flator... :tuttar :D

Inte för att jag tycker speciellt mkt bättre om DOM än några andra levnadsteoretiker och samhällsfilosofer... känner dock inget behov av att sätta nedlåtande epitet på DOM trots att de inte är mina systrar direkt. ;)

Känner man sig månne lite trampad på tårna och bortprioriterad här eller vad är orsaken? *nidugerinteenstillattknullamednananananananaaaa*

Jag ogillar feminister främst för saker som denna tråden handlar om. Att män ska framställas som onda, och att jämställdhetsfrågan ofta går ner på en löjlig nivå. Samt det du var inne på - Det leder till "vi och dom" ställningstagande.

Jag bryr mig inte om Nordic battlegroup. Jag vet nästan inte ens vad det är. Men jag vet att det finns viktigare saker för samhället att få ordning på än om ett lelon på en bild har lite ludd som kan tolkas som ett manligt könsorgan.

Sen vill inte jag få min snopp borttagen..:rolleyes:

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back