Hottisar på sporthoj

Sticker ut hakan 3:e dan här då:tungan jag får väl ta bort om det inte funkar
för er:tungan är kanske för gammal för för den här tråden?:hihi

Min första tanke var "vad fan har han gjort med håret?" innan jag såg att det var texten tpå tavlan bakom! :D
 
Nu ni. Jag är den längst från kameran.
 

Bifogat

  • DSC01295-2.JPG
    DSC01295-2.JPG
    121.3 KB · Visningar: 328
Jag såg på lite Ultimate Fighting på Tv4 sport tidigare ikväll och killen som vann var för övrigt väldigt lik dig, iaf på ögonen.

Vad mitt minne säger mig så var han dock lite muskligare än dig, men jag kanske såg fel ;).

jag har ju inte visat mina muskler än...jag väger mer än lättviktarna i ufc
 
Jag såg på lite Ultimate Fighting på Tv4 sport tidigare ikväll och killen som vann var för övrigt väldigt lik dig, iaf på ögonen.

Vad mitt minne säger mig så var han dock lite muskligare än dig, men jag kanske såg fel ;).

Tänker du på Mike Bisping?
 
Är detta tråden för kontaktannonser?

"Jag är en snygg kille på 28 år från Dalarna. Spana in mig i läckert uppknäppt skinnställ."
 
För tusan killar... Nu har ni sackat ihop igen..
Upp med fler bilder.. Det gör inget om ni redan varit med en gång, bara ni är något att titta på! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top