Vem av oss kör snabbast på Ringen?

Jag har inte spelet men hade jag haft det så hade jag varit snabbast:D

Vänta nu, vad är "Fila.Duccen" för någon hoj? Den har jag inte sett på Arcade Mode, Time trial. Eller har jag missat något?

7,11 isåfall riktigt jäkla bra, det klipper jag dock lätt ikväll när ungarna lagt sig:) .

/D.

Ahaa, shajt me. Jag kör i "PhotoMode" men det spelar väl ingen roll egentligen, eller? Samma bana samma hojar.

men..... print screen i spelet (det finns en knapp på tangentbordet för det, "prt scr"

Sen öppnar du ett bildbehandlings prodgram, väljer ny bild eller nått liknande, trycker ctrl + v (paste).

Klart. Spara och ladda upp.

men..... print screen i spelet (det finns en knapp på tangentbordet för det, "prt scr"

Sen öppnar du ett bildbehandlings prodgram, väljer ny bild eller nått liknande, trycker ctrl + v (paste).

vettiga människor spelar tt på ps2:a och projektor..finns ingen printscreen.
dessutom har vi lagt ner nu. var inge kul längre

Spelet är på PS2.

Njaa, det blev ett par felaktiga vurpor och tiden 7:15, bara en sek bättre än tidigare. Imorgon blir det bättre...

Bildbevis kommer, loppet är sparat

/D.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard