Vem av oss kör snabbast på Ringen?

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08
I brist på utmaningar utlyser jag härmed en tävling. Det gäller att ha spelet Tourist Trophy för att vara med. Välj "Arcade Mode" och "time trial" sedan "Nürburgring" och välj sedan vilken hoj ni vill. Det är snabbast varv som gäller!

Själv kör jag snabbast med en ZX10-05 Race Modify. Man kan gå in på "quick tuning" och ändra viktiga parametrar för att få hojen att passa er körstil.

Jag ligger nu på 7 minuter 16 sekunder. Kan någon ärligt slå det?

/D.

Mitt snabbaste är runt 7:27..

Men jag tycker det ska krävas bildbevis för att det ska räknas :mattias

:hihi

7:11 med Fila Duccen. Har filmfilen sparad men vet inte hur man konverterar det formatet till ett typ AVI eller liknande. Tips så kan jag tanka upp den på Tuben eller nåt.

7:11 med Fila Duccen. Har filmfilen sparad men vet inte hur man konverterar det formatet till ett typ AVI eller liknande. Tips så kan jag tanka upp den på Tuben eller nåt.

Vänta nu, vad är "Fila.Duccen" för någon hoj? Den har jag inte sett på Arcade Mode, Time trial. Eller har jag missat något?

7,11 isåfall riktigt jäkla bra, det klipper jag dock lätt ikväll när ungarna lagt sig:) .

/D.

hur gör man....för att få över det.. vill gärna se lite bildbevis från er andra också.. men rätt så gött var det.. det kändes att det går att fipla lite till med inställningarna.. det gåt att åka fortare.. det kändes som det..

snacka om att ställa bort sig.. 7,34

Last edited:
Snälla säg att det är ett spel till PC.. och isf. någon som har en länk som han/hon vill pm-a till mig :) har letat länge efter ett bra spel med nordslingan.

Du har da varit rigitg snabb :o)

kl. 20.11 spørger du; "rullande varv ?"

Och, 20.17 (6 minuter senere) har du kört 7.07 :tummenupp :tummenupp :D

ja det är inte så konstigt som det låter.. markus sitter och tragglar som fan .. jag erik hans polare håller liveupdate i tråden... nu körde han av

Snälla säg att det är ett spel till PC.. och isf. någon som har en länk som han/hon vill pm-a till mig :) har letat länge efter ett bra spel med nordslingan.

egentligen inget bra spel.. då tiderna inte är ett dugg verkligehetstrogna .. har dock inte vågat prova spela ännu med risk för att bli hånad..

/erik fortfarande markus personlige speaker

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard