Akut blodbrist och krävande operationer!

Lämnar blod regelbundet, har fått flickvännen att lämna prov också. Båda inväntar brev för kallning sedan någon månad tillbaka. :tummenupp

Jag har inte fått lämna på hur många år som helst. Tror jag lämnade senast 2002 nu...
Råkar alltid ut för nån olycka och får då i mig en massa goa mediciner som tar ett par månader att lämna kroppen enligt de på blodcentralen.
Jag har 6 månader kvar tills jag får lämna nästa gång iaf, så fort jag får lämna så gör jag det igen :)

Har A+

Lämnade blod i förra veckan, bara renklämman gör att det är värt det (och så är det ju inte helt fel att kunna hjälpa någon förstås) ;)

Det kommer bara uppdagas en massa droger och könssjukdomar om Jag lägger mig för nålen...:gnissla

Det kommer bara uppdagas en massa droger och könssjukdomar om Jag lägger mig för nålen...:gnissla

Precis :fakta
Jag som är bög men har ett sexliv som en eremit får inte ge blod, men du som knullar runt som en utter får :mad:

Jag som är bög men har ett sexliv som en eremit får inte ge blod, men du som knullar runt som en utter får :mad:
Det är väl inte riktigt med sanningen överrensstämmande då en sådan hunk som Teo inte får lämna blod eftersom han ständigt betäcker nya bekanta och aldrig hinner vänta de där månaderna som man ska för att få lämna ;)

Det är väl inte riktigt med sanningen överrensstämmande då en sådan hunk som Teo inte får lämna blod eftersom han ständigt betäcker nya bekanta och aldrig hinner vänta de där månaderna som man ska för att få lämna ;)

Jag trodde all vanilla var ok för bloderiet. Vad skönt att jag är förskonad från Teo:s veneriska brygd den dagen jag nykraschad vaknar upp på sjukan! Hej hopp streptokock! :banana

Livet är orättvist :vaggar-fram-i-segergångstil-medelst-pockande-skinkorsmiley

Jag trodde all vanilla var ok för bloderiet. Vad skönt att jag är förskonad från Teo:s veneriska brygd den dagen jag nykraschad vaknar upp på sjukan! Hej hopp streptokock! :banana

apapap veneriska smorgosbord!:mad:

Skulle nu ni trots allt få om ens en ynka skvätt av mitt blod så skulle ni få en sån jevvla kick att ni antagligen inte skulle klara er.

Last edited:
Livet är orättvist :vaggar-fram-i-segergångstil-medelst-pockande-skinkorsmiley

Fröken högers osedvanligt låga driftkostnad är hemligheten bakom den höga investeringsgraden i mina hobbyfarkoster. :tungan

Jag gav blod när jag var yngre faktiskt, pga mitt låga blodtryck vart man nästan lite stenad när man gick därifrån minns jag. Du kanske skulle testa!

Har fruktansvärd nålskräck men ger blod ändå :)

Måste dock vänta en månad till innan jag får ge igen...

Jag gav blod när jag var yngre faktiskt, pga mitt låga blodtryck vart man nästan lite stenad när man gick därifrån minns jag. Du kanske skulle testa!

Själv har Jag lite högt blodtryck och alltid nästan för högt blodvärde. Har aldig haft under 170 när Jag kollat. Men det är bättre att vara frisk som fan tills man är 38 och sen tvärdö än att vara glåmig och bli 102 bast! (intalar Jag mig jallafall)

Domm vill inte ha min kroppssoppa :gnissla
Falsk HIV och förhöjda ALAT och ASAT :skrämd
I värsta fall var dom inte ens intresserade av att ge mig blod vid behov, så illa var det med det :va

Du kan få en dubbeljapp i stället. Den är med utan nötter.

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back