Ej e-märkta diobblinkers vid uppkörning

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Håller på att montera ett par diodblinkers som ej är e-märkta. Har tänkt att köra upp med denna hoj senare till våren. Kommer jag ej kunna köra upp med dessa eller är de inte så kinkiga så länge de blinkar i rätt tackt och syns väl?

Det beror helt på vilken gubbe du får hur grinig den är.

Har du tur så är det inga problem alls.
Har du otur så får du en petig uppkörningsgubbe som inte låter dig köra upp på den hojen.

Varför kan du inte bara vänta tills efter uppkörningen med att montera blinkersarna då? :va

Jag hade nog väntat till efter uppkörningen, du KAN ju få en petig uppkörningsman.

Även om jag har svårt att tro att han ens skulle bry sig om att kolla efter någon E-märkning om det blinkar som det ska...

Fråga: Varför köpa ej E-märkta diodblinkers när det finns E-märkta? Billiga lr :confused:

Det är ingen ide att styla första hojen med diodblinkers och annat trams. Den kommer ändå gå i gatan på ett eller annat sätt. Jag känner ingen som inte har klotat sin första hoj, det kan vara allt från att tappa den från stillastående till totalskrot i 200 blås.:gnissla

Det är ingen ide att styla första hojen med diodblinkers och annat trams. Den kommer ändå gå i gatan på ett eller annat sätt. Jag känner ingen som inte har klotat sin första hoj, det kan vara allt från att tappa den från stillastående till totalskrot i 200 blås.:gnissla

Hej hej!:hej

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard