Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Jag gav mig själv en riktig stänkare mitt på tummen med hammaren. Jag är helförbannad. Kastade iväg hammaren så nu har jag massa extra jobb med att gipsa om en vägg.:huvet

Ha ha, tråkigt när det är ens egen vägg!

Jag höll på och monterade upp lite grejer på jobbet förra veckan...

Nån sopa åkte iväg och köpte "leksaksmolly" och en efter en annan gick sönder :mad: :mad: :mad: :mad: tog inte i gängorna! Till slut vart jag helt galen tog hammarn och skulle knacka lite fint för att få gängan att greppa men icke... då brast det för mig... GAAAAAAAhhhh:cdevil det bara small och sen faans det inga molly kvar i väggen bara hammarhål :hihi :näsblod :mad: :näsblod :mad: :huvet :mad:

Jag satte en verktygstavla över sen :tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ha ha, tråkigt när det är ens egen vägg!

Jag höll på och monterade upp lite grejer på jobbet förra veckan...

Nån sopa åkte iväg och köpte "leksaksmolly" och en efter en annan gick sönder :mad: :mad: :mad: :mad: tog inte i gängorna! Till slut vart jag helt galen tog hammarn och skulle knacka lite fint för att få gängan att greppa men icke... då brast det för mig... GAAAAAAAhhhh:cdevil det bara small och sen faans det inga molly kvar i väggen bara hammarhål :hihi :näsblod :mad: :näsblod :mad: :huvet :mad:

Jag satte en verktygstavla över sen :tummenupp

Inskickat av Ullis
Lättretlig du är, är du tjej eller?.

:va :D
 

Smagatusk

Guest
Ha ha, tråkigt när det är ens egen vägg!

Jag höll på och monterade upp lite grejer på jobbet förra veckan...

Nån sopa åkte iväg och köpte "leksaksmolly" och en efter en annan gick sönder :mad: :mad: :mad: :mad: tog inte i gängorna! Till slut vart jag helt galen tog hammarn och skulle knacka lite fint för att få gängan att greppa men icke... då brast det för mig... GAAAAAAAhhhh:cdevil det bara small och sen faans det inga molly kvar i väggen bara hammarhål :hihi :näsblod :mad: :näsblod :mad: :huvet :mad:

Jag satte en verktygstavla över sen :tummenupp

:D Känner igen det där också. Men jag tror inte jag kan lösa det på samma sätt som du. Kan inte hänga en verktygstavla 350 mm över golvet i vardagsrummet. Hade sett skitdumt ut. :va
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Arg, frustrerad, irriterad.. ja you name it på att min kropp inte fungerar som den ska och att jag bara mår sämre och sämre.

Arg på att min arbetsträning inte går som det är tänkt och att det på den arbetsplatsen finns en person som bestämts sig för att förpesta min tillvaro till max då hon anser att jag inte har där att göra.

Arg på mig själv för att jag är totalt uppstressad och kanon nervös inför vad som händer nästa vecka
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Jävligt förbannad över att jag vakna och kom på att jag faktiskt måste åka till jobbet. Samt att jag var tvungen att ta på mig skor för att gå ut i trapphuset för att få mig ett nummer.
Samt att alla har Julfnatt, maten är ändå inge go.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
....Samt att alla har Julfnatt, maten är ändå inge go.

På tal om det... SILL! Så fort det råder högtid, jul, nyår, påsk, midsommar, tjocka barns dag och va fan det är så åker SILLen fram. Samma jevvla käk varje gång. Det är som att ett av hyllplanen i kylskåpet är abbonerat för SILLbrickan som åker in och ut flera gånger om året!:mad: :mad: :mad:
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
På tal om det... SILL! Så fort det råder högtid, jul, nyår, påsk, midsommar, tjocka barns dag och va fan det är så åker SILLen fram. Samma jevvla käk varje gång. Det är som att ett av hyllplanen i kylskåpet är abbonerat för SILLbrickan som åker in och ut flera gånger om året!:mad: :mad: :mad:
Som en jobbarkompis (Chilenare) sa på julbordet:
"Ayy.
Om jag vetat detta hade jag tagit med katten."
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Som en jobbarkompis (Chilenare) sa på julbordet:
"Ayy.
Om jag vetat detta hade jag tagit med katten."

Då hade ju de kinesiska kollegorna varit nöjda oxå :D
Sill till svenskarna.
Katt till kineserna.
Chili till chilenarn?
 

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
förbannade medelåldersmorsor i stan som framför fordon - oavsett om det är rullatorer, barnvagnar eller bilar - avlid snälla? ingen gillar era barn, era barn är äckliga, ditt barn ÄR INTE sötast och ni är tjocka.
 

Dominator-Rocks

Guest
förbannade medelåldersmorsor i stan som framför fordon - oavsett om det är rullatorer, barnvagnar eller bilar - avlid snälla? ingen gillar era barn, era barn är äckliga, ditt barn ÄR INTE sötast och ni är tjocka.

Alla älskar mina barn!

Mina barn är söta!

Sötast :fakta

Och jag är smal!
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
På tal om det... SILL! Så fort det råder högtid, jul, nyår, påsk, midsommar, tjocka barns dag och va fan det är så åker SILLen fram. Samma jevvla käk varje gång. Det är som att ett av hyllplanen i kylskåpet är abbonerat för SILLbrickan som åker in och ut flera gånger om året!:mad: :mad: :mad:
Sillen hänger kvar för att det är då gubbarna får dricka snaps för sina tjocka och träliga kärringar utan gnat.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09

1. ESAD Earth Science and Applications Division (NASA Hq)
2. ESAD Eat Stuff and Die (polite form)
3. ESAD Electronic Safe and Arm Device
4. ESAD Empire State Association of the Deaf
5. ESAD Engineering Sciences and Applications Division
6. ESAD Equivalent Still Air Distance (aviation; distance flown, accounting for headwinds or tailwinds)
7. ESAD Escola Superior de Artes e Design (Portugal)

Jag gissar på nummer 2. :tummenupp
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
1. ESAD Earth Science and Applications Division (NASA Hq)
2. ESAD Eat Stuff and Die (polite form)
3. ESAD Electronic Safe and Arm Device
4. ESAD Empire State Association of the Deaf
5. ESAD Engineering Sciences and Applications Division
6. ESAD Equivalent Still Air Distance (aviation; distance flown, accounting for headwinds or tailwinds)
7. ESAD Escola Superior de Artes e Design (Portugal)

Jag gissar på nummer 2. :tummenupp

Jag gissar på att du ska byta ut "stuff" mot "shit" :rolleyes:
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top