Eftersnack Sh-festen lör 1a dec!!

  • Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Usch då, jag hoppas att jag uppförde mig bra ändå (fick höra efter denna senaste festkväll att jag var surpuppig, å kanske inte så trevlig):gnissla

:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta
 
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Ja vafan... jag fick gå hem med mig själv, å de va fan inte kul:mad: :hoppskrat Nää... det var kul att dom kom, det är en ganska bra bit att åka för att dricka öl med en massa galningar:)
 
Last edited:
Riktigt fina bilder Simon.
Kul att se att det verkligen var fullt på stället o alla hade kul. :D
 
Tack :) Tyvärr blir ju inte bilderna riktigt rättvisa när man lägger dom i "bildalbumet" men det får ni lida me ;)

Jo jag kan tänka mig att de är ännu skarpare o finare o så. Men alltså come on. Man behöver inte se allt heller.
El vadå. Vem har sagt att min dubbelhaka inte är fin??? *Asg*

Men skämtåsido. Riktigt bra jobbat. Bilderna är fina i albumet oxå. :D
 
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Är du inte ute efter killar behöver du nog inte oroa dig :tungan
De enda vi fick hem var oss själva. Jag vakna upp mellan pinky och paser. Sen ville pinky inte dela säng med mig mer men då fanns Sparven att gå till så de gjorde inte så mkt. Pinky var dock mäkta besviken att han på hela resan inte fick dela säng med sparven en endaste natt. Så frågan är, vem skulle i de läget vilja bytt mot en tjej lixom :rolleyes:
 
dsc_1807.jpg

"Som det står på tröjan kan man få stock här borta"
Jo, jag har ett öga till. Det är bara skymt bakom min stora näsa.
 
:fakta

Hade inte träffat Jörgen tidigare och när jag väl ser något som kan likna denne man så börjar han med att kommentera mitt alkoholval för att sedan ta på sig glajjorna enl bild :D "Transexuell pojkspoling med sliskdricka", eller hur var det nu igen?

F.ö. tycker jag vi förbjuder Pinky och hans följe att komma hit.. för stor konkurrens på köttmarknaden. :7peta

Så där säger jag alltid till puddingar, de får så odrägligt gott självförtroende om man är uppriktig. Du hade några timmar bakom dig i gymmet helt klart.

Det var kul att ses! Vi får prata mer MTB vid tillfälle.
 
:D :D Jörgen hade ju bra instruktioner på hur glajjorna skulle bäras också "Neej nej, den ena "pinnen" ska vara under örat och den andra över. Det blir charmigare så!" :rofl

Alltid! :fakta Utom vid gasvetsning samt när man rullar in i en poliskontroll :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top