Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är inte dig diskussionen handlar om..

Jag var ju inte ens delaktiv i boendeplanerna när vi satt på fikan eftersom jag då skulle sova på annat håll. Dom planerna gick dock i stöpet bara några dagar innan festen (en vecka efter det att du sa att du inte skulle följa med). Jag pratade då med Fia varpå hon föreslog boende hos henne vilket alla tyckte lät bra. Tycker du då att jag skulle ringt dig och frågat om du ska med då boendeplanerna ändrats? Ha i åtanke att du och jag bröt kontakten i samma veva som du sa att du inte skulle med till Sthlm.

Vad handlar diskussionen om Blomman? Paser och dom andra är väl lika delaktiga i det här som jag? Eller vågar du erkänna att det inte var ekonomin som gjorde att du sa att du inte skulle följa med utan att det snarare handlar om att du och jag i stort sett bröt kontakten efter vissa diskussioner varpå du då tyckte det var bäst att avböja hela resan til Sthlm iom att det hade blivit svårt för oss att åka tillsammans?

Ett tips är att du slutar skylla alla dina problem på andra.

aaa, iaf för mig :gråta

Samma för mig:confused:
konstigt :confused:

Jag var ju inte ens delaktiv i boendeplanerna när vi satt på fikan eftersom jag då skulle sova på annat håll. Dom planerna gick dock i stöpet bara några dagar innan festen (en vecka efter det att du sa att du inte skulle följa med). Jag pratade då med Fia varpå hon föreslog boende hos henne vilket alla tyckte lät bra. Tycker du då att jag skulle ringt dig och frågat om du ska med då boendeplanerna ändrats? Ha i åtanke att du och jag bröt kontakten i samma veva som du sa att du inte skulle med till Sthlm.

Vad handlar diskussionen om Blomman? Paser och dom andra är väl lika delaktiga i det här som jag? Eller vågar du erkänna att det inte var ekonomin som gjorde att du sa att du inte skulle följa med utan att det snarare handlar om att du och jag i stort sett bröt kontakten efter vissa diskussioner varpå du då tyckte det var bäst att avböja hela resan til Sthlm iom att det hade blivit svårt för oss att åka tillsammans?

Ett tips är att du slutar skylla alla dina problem på andra.
Det berodde bara på ekonomin.

Last edited:
Like an angel from above, Niklas apears in the thread and swings his little magic stick over everybody, and some "magic-stuff" with stars in it comes out from the top of it and ÄVERYBADDY BEKÅMS HAPPPI!!!!!

Var är det alla har varit? Och varför är det massa trötta Stockholmare i tråden?

:mad:

Jedet: Jag skiter i vilket. :mad:

Hej alla goa o gláa jöttebörjare!

Jag är en snäll liten örebro-bo som aldrig är elak.
Finns det någon möjlighet för denna lilla pojk att få övernatta hos en snäll jöttebörjare, eller varför inte en jötteböschka, natten den 26/1-27/1?

Vore göörschyst! :tummenupp

Last edited:
Var är det alla har varit? Och varför är det massa trötta Stockholmare i tråden?

:mad:

Jedet: Jag skiter i vilket. :mad:

Haha, aj lavv joor bittärnäss!

Vi har vart i Sthlm på lite kalas vilket gjorde att vissa stockholmare fick upp ögonen för den lite bättre smaken!

Ett tag kvar men 23-25maj har SMC en träff i Smögen med lite utflykter m.m. Någon här som ev är intresserad att åka dit? Finns riktigt fina vägar i Bohuslän! :)

Lite mer info: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=3119

Edit:
Har en stuga i närheten om man skulle vilja gå ut i smögen den helgen. Tror dock inte det kommer vara så jättemkt folk som det är senare under sommaren. Men möjligheten finns ju iaf :)

Last edited:
Paser, kommer du ihåg att du slickade mig i örat under middagen? :mad:

Bifogat

• Bild 1798.jpg
    Bild 1798.jpg
    90.2 KB · Visningar: 47
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back