För er som kör med nummerplåt...

haha, jojo de gör jag ifs. Kanske låter lite missledande med den rubriken :P, tänkte mer på det att "alla som kör sporthoj kör för fort utan reg-skylt och är tungt kriminella";)

haha, jojo de gör jag ifs. Kanske låter lite missledande med den rubriken :P, tänkte mer på det att "alla som kör sporthoj kör för fort utan reg-skylt och är tungt kriminella";)

Hehe man är frestad att göra det, o va lite ball så att säga! :yoparty
Meeeeen det blir nog med skylt... hehe och den där prylen du länkade till :D Undrar om det är lätt att ta bort inför besiktning?

billigare o göra en egen lösnings, koppla styrservot från en radiostyrd bil till plåten.. =)

eller motorn till centrallåset ...

verkar som att sidan ligger nere, blev väl säkert för mycket trafik härifrån :P

Nu funkar den igen...
Kan tänka mig att det vart en liten spik i trafiken härifrån... :D

ah, nu ser man ju :)

Skulle ju vara något om de inför bakåt fotande fartkameraskåp. :)

Hehe man är frestad att göra det, o va lite ball så att säga! :yoparty
Meeeeen det blir nog med skylt... hehe och den där prylen du länkade till :D Undrar om det är lätt att ta bort inför besiktning?

behöver inte ta bort inför besiktningen min bil besiktade jag i förra veckan och jag har ett par liknande (foxplates).

Det jag funderar mest på är ifall den fälls upp automatiskt eller om man måste stanna och trycka tillbaka den själv, isåfall e de ju lite småsegt

men gud va läjmt.. hade jag vart 14 år hade jag nog blivit jätteimpad o önskat mej en sådan i julklapp av föräldrarna..
Men nu skulle det bara kännas patetiskt att sätta på en sådan fjant-grej på hojen..

Bättre i så fall att inte ha någon skyllt alls monterad, ha den under sadeln, i ryggsäcken. Blir man stoppad av någon anledning så är man på väg hem för att montera den, nyss tappad å upphittad....:).

Har sagt det förr och det tål att upprepas, vad ska man ha det till? Får de inte stopp på mig så är det skitsamma vad jag har för registreringsnummer.

Bättre i så fall att inte ha någon skyllt alls monterad, ha den under sadeln, i ryggsäcken. Blir man stoppad av någon anledning så är man på väg hem för att montera den, nyss tappad å upphittad....:).

Funderar lite på det där, hojen är ju mycket snyggare utan skylt :tummenupp
Hur funkar det i praktiken? Går dom med på att man är på väg hem för att sätta tillbaka den? Om man inte har gjort något annat fel menar jag.

Det låter ju som en väldigt bra lösning annars, så länge man inte blir stoppad för ofta och de känner igen en :tungan :tummenupp

*/ ?>
Back