Hojstöld filmad...

Lite knäckande att det e så lätt o sno våra hojar egentligen.

Känns som de där killarna hade gjort sånt förr. Trist.

Så där skulle dem göra med min knarr en gång... kom hem från en blöt kväll på stan efter 04:00 nån gång då hade det precis backat fram en lite pickis vid min knarr och en snubbe var framme och fingrade :mad: :4skrika :hördu Jag började gapa och skrika så halva kvarteret vaknade :D och satte iväg efter dem jag sprang en bra bit efter dem på cykel banan som dom tog som flyktväg..... kom på efter ett tag att det är skitsvårt för en människa att springa ifatt en bil :fattartil :D

Dom snodde EU Scootern ett par veckor efter istället :mad:

Jävlar va fort det gick! inte en chans att någon skulle kunna göra nåt.

Jävlar va fort det gick! inte en chans att någon skulle kunna göra nåt.

nää sen tror jag knappast man hade kunnat göra så särskilt mycket heller även om man hade försökt tänk två stora jävla negrar man behöver vara rätt stark ändå för att asa upp den i bilen. :mad:

det gick snabbt som sagt, men låsar man fast hojjen i saker så är det lite knepigare för dem... kedja i stolpe t.ex
nu har man ju inte alltid med sig sånt när man e ute men på hemmaplan kan man åtminstone göra det. mina hojjar är alltid fastlåsta med kätting i en heffaklump med expanderbult i marken.

Det var riktigt snabba killar det där!
Nackdelen med att de gör hojjarna lättare o lättare.

fyfan vad vidrigt.
Vad tog det ? 15 sekunder (?)

Egentligen vet man att det kan gå fett fort att norpa våra hojar. Här blev det svart på vitt... *suck*. Hoppas dom fick fyrhjulspunktering, soppatorsk och fastnade i en rutinkontroll 10 sekunder efter filmsekvensen....

Känns som ett freaking jävla öronbedövande larm skall inhandlas när jag köper nästa hoj. (Alternativt bygga ihop nåt eget, nån tryckluftstuta som fotbollssupportrar brukar ha...)
Högt o jävligt ska det i alla fall va! Sen hoppas på det bästa... :rolleyes:

Ja det tog inte många sekunder...har man hojen ute så är det kedja runt en stolpe eller nåt liknande som gäller..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back