Kolla mitt fräcka sadelöverdrag!

Så du menar att vi ska snacka oseriöst? Testa OT-tråden.

Oseriösa trådar = oseriösa svar.

Menade att tygslaget inte var speciellt seriöst, de vart fel i meningen.

Varför la du då upp en tråd?

pga din kreativitet har du typ dödat/förstört en DTR, exakt samma som jag hade... det gör mig ledsen att se.

För att visa er att jag hade köpt ett "komiskt/ironiskt" sadelöverdrag. På vilket sätt förstörde du din DT ? :va

För att visa er att jag hade köpt ett "komiskt/ironiskt" sadelöverdrag. På vilket sätt förstörde du din DT ? :va

Men varför se till att folk kommer göra narr av din hoj?
Du gör en halvful hoj helful och det är inte ens värt att garva åt. Det enda poistiva som jag kan se är att min framstår som snyggare, så lundgren och t4pp3r köp hjärtöverdrag nu! :FU

jävla liv det blev för en dt :rolleyes:

kanske inte det snyggaste, men det är iaf annorlunda :tuttar

Självdistans är en dygd, fast det verkar det inte vara så många här som tycker. Heja trådskaparen. Kommer bli tjusigt!

/perris

Håller med fullständigt!

Sluta kritisera Fille, annars lägger jag in smygtagna bilder på när du och dina kompisar fulmekar i garaget, med verktyg över hela golvet likt ett sprängt skithus. Kan du inte visa en bild på din baklykta monterad med najtråd eller din regplåt monterad med buntband? :tungan

Last edited:
Håller med fullständigt!

Sluta kritisera Fille, annars lägger jag in smygtagna bilder på när du och dina kompisar fulmekar i garaget, med verktyg över hela golvet likt ett sprängt skithus. Kan du inte visa en bild på din baklykta monterad med najtråd eller din regplåt monterad med buntband? :tungan

BAAAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

Håller med fullständigt!

schhyyyy!!!!

det var inte meningen att folk skulle få veta!! :gnissla

Last edited:

Jag satte på sånna där färgglada bollar i ekrera (sånna man hade när man var liten på sin första cykel) men det fick en kompis syn på, han slog mig på käften och slet bort dom.

Men varför se till att folk kommer göra narr av din hoj?
Du gör en halvful hoj helful och det är inte ens värt att garva åt. Det enda poistiva som jag kan se är att min framstår som snyggare, så lundgren och t4pp3r köp hjärtöverdrag nu! :FU
halvful??

om man ska gämföra 90 tals offroad hojarna så är ju den svarta modeln av DTR lätt den snyggaste... lixom vem vill ha en solblekt vit hoj? :arsele :tungan

Last edited:

hahaha:rofl

halvful??

om man ska gämföra 90 tals offroad hojarna så är ju den svarta modeln av DTR lätt den snyggaste... lixom vem vill ha en solblekt vit hoj? :arsele :tungan

Jag påstår inte att Crm'en är snygg original heller. Finns nästan inga 90talsoffroadhojar som är snygga. Och ska man ändra och byta ut på en gammal hoj, så kan man åtmindstonde försöka göra den snyggare istället för helvrickad.

Vad äre för fel med ett garage med tomt verktygsskåp och alla verktyg på golvet så man halkar runt på dem?:tungan :tummenupp

Vad äre för fel med ett garage med tomt verktygsskåp och alla verktyg på golvet så man halkar runt på dem?:tungan :tummenupp

Du kommer stortrivas att meka med Fille :hihi En gång när de "hade mekat klart" och for iväg från garaget skramlade det till på uppfarten. Jag kvistade ut för att kolla vad det var: en tians nyckel låg på marken, hade ramlat av en av hojarna.
Fille är en oförbätterlig elev i hojgaraget :hihi

Du kommer stortrivas att meka med Fille :hihi En gång när de "hade mekat klart" och for iväg från garaget skramlade det till på uppfarten. Jag kvistade ut för att kolla vad det var: en tians nyckel låg på marken, hade ramlat av en av hojarna.
Fille är en oförbätterlig elev i hojgaraget :hihi

MMhhee.

akta dina ord! :tungan

för det var ju inte jag det!

:D

MMhhee.

akta dina ord! :tungan

för det var ju inte jag det!

:D

Jag vet, det var det kryphålet som gjorde att jag tyckte det var ok att säga det! :D Jag är understimulerad och har tråkigt, har endast tränat idag, då blir det så här. Snart får jag mina hojdelar, då blir det bättre!

/J

Jag vill också ha ett gemansamt garage:4skrika

Jag vill också ha ett gemansamt garage:4skrika

Försök hyra en lokal ihop med några kompisar du litar på. Jag har bara varit medlem i olika bil- och hojgarage sedn jag var 18. Alla mina byggen har skett i den miljön. Har man motorfordon inte bara som ett transportmedel utan även som utlopp för sitt tekniska sinne under vintern, ja då är gemensamt garage den bästa lösningen eftersom det blir lite socialt också. Ute på landsorten har ni ju dessutom mycket billigare lokaler än här i Sthlms innerstad.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back