Världens vanligaste lögn?!

Ehhh.. Vill du "lura" en kvinna till graviditet? :va

Inte jag, men om du visste så många ungtuppar som har lovat det och sedan har garaget följt med när dom har backat ut så att dom har haft halva inne på det dåliga sättet...

Jag skulle tro att många har fått sitt första barn på det viset.

Inte jag, men om du visste så många ungtuppar som har lovat det och sedan har garaget följt med när dom har backat ut så att dom har haft halva inne på det dåliga sättet...

Jag skulle tro att många har fått sitt första barn på det viset.
Ehh.. what?

Hur mår du? Då svarar man bra om än man har testikelcancer och just fått handen avbiten av sin trebenta hund.

Edit: "Hur är läget?" kanske man brukar fråga. Hur som helst så minns jag knappt nån gång som nån svarat nåt annat än "bra".

Det tänkte jag också skriva...
Skulle gissa att ca 70% skulle vilja berätta hur dom verkligen mår..men det blir ett lite hurtigt.."jo det är bara bra med mig" fast kroppen kanske rämnar och psyket är helkasst :tungan

"Jag är där om EN minut!"

Jag har inga fördomar, men hälften av alla japsräcers smälls innan dom är två år, ägs av unga icke motorintresserade piloter, och försäkras på mormor i Kiruna...

Precis! Jag är bland de mest fördomsfulla du inte har träffat än, har jag sagt ngt annat? :hihi Men faktum är att -06 så sade statistiken från försäkringsbolagen att 46% av alla nysålda R1:or i riket vart försäkringsärenden inom ett (1) år. Så jag underdrev nog lite när jag sade 50% på 2 år . :tuttar

Last edited:
Precis! Jag är bland de mest fördomsfulla du inte har träffat än, har jag sagt ngt annat? :hihi Men faktum är att -06 så sade statistiken från försäkringsbolagen att 46% av alla nysålda R1:or i riket vart försäkringsärenden inom ett (1) år. Så jag underdrev nog lite när jag sade 50% på 2 år . :tuttar

Det är helt OK med mig Jörgen, jag har några fördomar jag jobbar lite på också...

Till exempel försöker jag jobba bort fördomen att alla manliga hörfrisörer är gay, men jag motarbetas hela tiden av verkligheten :huvet

Det är helt OK med mig Jörgen, jag har några fördomar jag jobbar lite på också...

Till exempel försöker jag jobba bort fördomen att alla manliga hörfrisörer är gay, men jag motarbetas hela tiden av verkligheten :huvet

Jag är på sätt och vis frisör, jag ansar mitt huvud till 3 mm med en trimmer från Clas i Sjön flera ggr i månaden!

"Jag fastnade i trafiken."

Ja eller så åkte jag helt enkelt 2 timmar för sent för att det var förbannat skönt i sängen, OCH det är ju ingen nyhet att det är köer på Essingleden. :D

"Du vet att jag aldrig skulle göra nåt sånt..."

"Jag vet att du aldrig skulle göra så mot mig, det är inte du..."

Vet inte hur många gånger jag hört om den från den som vill försäkra sig om att den andre ska ha konstant dåligt samvete och inte kunna göra något just därför!

Det tänkte jag också skriva...
Skulle gissa att ca 70% skulle vilja berätta hur dom verkligen mår..men det blir ett lite hurtigt.."jo det är bara bra med mig" fast kroppen kanske rämnar och psyket är helkasst :tungan

Varför gör man sådär? Jag personligen hatar frågan "Hur är det?". Vem bryr sig egentligen? Mår jag dåligt kommer min omvärld få reda på det ändå och jag räknar med att mina bekanta kommer göra detsamma.

Men om jag nu skulle få frågan hur jag mår och jag verkligen mår fan så hade jag självklart sagt just det, cheyer är konstiga :va.

När man precis trillat för man gick på en isfläck, slått i svanskotan, armbågen, ryggen så in i helvete och någon kommer fram och frågar hur det gick:
"Jodå det gick bra...."

-Nej, jag har inte träffat någon annan! Jag LOVAR....

/KTM-R, som blir singel så fort tjejen kommer hem. Nån som vill ligga? :gnissla

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...