Fyllefisar!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Varför luktar det specielt illa om fjärtarna när man hällt i sig öl kvällen innan? Magen är som en jäshink och det tutar till stup i kvarten så det ligger en oljig dimridå av död i hela lägenheten?

Ni vet att upp till 15% av fisen är material va?
Så var noga med tandborstningen efter en heldag på bakfyllan, det silas en hel del skit mellan tänderna då har jag hört.
(har en polare som alltid spottar när nån har fisit, eller "fese" som vi sa i värmland)

Så var noga med tandborstningen efter en heldag på bakfyllan, det silas en hel del skit mellan tänderna då har jag hört.
(har en polare som alltid spottar när nån har fisit, eller "fese" som vi sa i värmland)

vidare vet ni väl om att "lukt" är små delar av den materia som luktar och som färdas genom luften för att uppfattas av våra luktreceptorer?:D tänk er för innan ni luktar på saker och ting:7peta

Sluta nu med all matnyttig info. När man pruttar så tutar det till lite och efter en stund luktar det ägg. Och varför äter folk ägg? fågelmens i fast form som smakar som pruttar luktar!

fan va det e sköj med fisar:D man blir aldrig vuxen:D

Det innebär att var 7:e fis bara är materia eller:D

Omoget att fisa? Måste bli jobbigt som fan att alltid gå och hålla sig bara för att samla något extra vuxenpoäng?

Litte jobbigt blire ju men jag är så jävla omogen overall så jag måste göra nått för att väga upp/få nån form av harmoni...

Jag tror att fisar luktar för att visa på hur kroppen känner sig. Så om det luktar riktigt dåligt så mår man därefter... Eller kanske tvärtom? :va

:rofl

Jag tänker börja hälsa på folk på det här nya sättet. Tillslut kommer folk äntligen sluta fråga "hur är det?"

*PRRRUUUUIIIIT!*
"Det känner du väl för helvete!?"

Fisar är som barn, det är knappt att man tolererar sina egna!

Det är kolhydrater som luktar,om du dricker sprit istället så bör det inte bli lika illa och sen är det ju en levande dryck ungefär som bulldeg,om du äter obakt deg så kommer det att lukta mer än om du äter bakta bullar.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back