Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ehm.. tanken e väl i grunden jättebra men förstår inte kopplingen till motorcyklar .. kunde väl lika gärna vara saab-900-owners-against-rape.. ?
Det är ju för att vara motpol till jättegruppen "Raping Bikers".
Det är ju för att vara motpol till jättegruppen "Raping Bikers".
Fan jag som både har MC och en Saab 900, jag måste vara jättemot rapar...
Är den gruppen till för folk som våldtar bikers eller för bikers som våldtar?
Muahahahaha!!
Ser framför mig följande:
En av oss är ute och åker, får motorstopp, stannar längsmed vägen...en bit bort kommer hjälp..tror du ja..Nej, det är "de som våldtar bikers" Satan i gatan, spring, de kommer mot dig.. hehe
Det är därför skinnställen finns. Innan "de som våldtar bikers" fått av stället på personen, har dom redan kramp och orkar därför inte fullborda våldtäkten. Skinnstället är nutidens kyskhetskläder!!![]()
Härligt barnsliga inlägg direkt på en bra sak. Det spelar väl ingen roll vem eller vilka som startar något som kan förändra samhället eller våran syn på det, tycker det är kanon att någon vågar och vill förändra och väcka debatt, ni som inte har något positivt att skriva, skriv inget alls. Tack för mig.
Mjo, det var lite väl "konstig koppling".... men hur som helst är det ju bra!![]()
Härligt barnsliga inlägg direkt på en bra sak. Det spelar väl ingen roll vem eller vilka som startar något som kan förändra samhället eller våran syn på det, tycker det är kanon att någon vågar och vill förändra och väcka debatt, ni som inte har något positivt att skriva, skriv inget alls. Tack för mig.
Du vet väl att överfallsvåldtäkter är i klar minoritet?Om polisen vågade lämna sin sköna bilvärme och patrullerade omkring på stan istället för att stå och plocka hyfsat hederliga svenssons som råkar köra 3km/h för fort på en öppen motorväg så tror jag våldtäktsfrekvensen skulle sjunka betydligt.
Du vet väl att överfallsvåldtäkter är i klar minoritet?
Vill du minska antalet våldtäkter så förbjud alkohol, det skulle nog funka bättre än fler batongviftandes snutar i mörka parker.
Tror du på fullaste allvar att dom som våldtar verkligen bryr sig om en massa bikers skriver på en lista mot våldtäkter? Ge tjejer rätt att försvara sig mot förövarna istället. Oavsett hur många som skriver på en massa listor och känner sig stolta över sin insats så kommer inte våldtäkter eller annat satyg minska, tyvärr. Vi tjejer ska dela gatorna med en massa psykos som i media försvaras eftersom tjejer faktiskt dricker, har utmanande kläder och därför får skylla sig själva när nån tycker att det är dags för lite sex. Att tjejen inte vill är väl oväsentligt, han förstår ju inte att nej betyder just nej, så det är fritt fram.
Listor i all ära, men jag tror att självförsvar biter bättre.

ehm.. tanken e väl i grunden jättebra men förstår inte kopplingen till motorcyklar .. kunde väl lika gärna vara saab-900-owners-against-rape.. ?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|