Hej alla!
Jag har en fråga angående nya husabergare. Jag har en 05:a som är registrerad på 6kw. Jag köpte den ny och på firman där jag köpte den så hävdade de att det aldrig har funnits någon strypning på den. Efter att ha efterforskat det hela lite närmare så visar det sig att de verkligen säljs strypta till den effekten på nya årsmodeller, har det alltid varit så och firman där jag köpte hojen inte ville säga det?
Detta är för mig ett mysterium, ja menar går det verkligen att åka med hojen strypt till 6kw?? Går den ens att starta? Isåfall är man ju ganska körd om några år när hojen ska besiktigas... Såvida man inte har sån tur att de inte provkör den. Det räcker med att lyssna på motorn ju så kan man ju räkna ut att det knappast är 6kw. Är det några av er som har besiktigat era bergare med ostrypt effekt?
Jag har en fråga angående nya husabergare. Jag har en 05:a som är registrerad på 6kw. Jag köpte den ny och på firman där jag köpte den så hävdade de att det aldrig har funnits någon strypning på den. Efter att ha efterforskat det hela lite närmare så visar det sig att de verkligen säljs strypta till den effekten på nya årsmodeller, har det alltid varit så och firman där jag köpte hojen inte ville säga det?