Minns ni 80-talet?

De kommer jag ihåg! Dom hade alltid samma sköna annons i Colorod: "Rickmanagenten" rätt och slätt! Bredvid deras annons stod alltid "The hole in the wall"

Rickman-Olle e en skön snubbe.
Varje gång han skickade in ett reg-papper för ägarbyte,så fick han skäll.
Det stod ju "skriv inte i detta fält,blanketten maskin-läses"
Där skrev han alltid puss-puss,eller nåt så dom fick göra det manuellt :tummenupp

Last edited:
Hogs-fest,ja.
Delat tält med Björn Wallde,nej.

Det var en snubbe som fyllvarvade sin stroker-HD utanför så tältduken flapprande som en konsumpåse. Då vände sig Björn Wallde åt mitt håll och yttrade: "Det är en sån där djävel man ska ha i tältet pinkandes utåt..."

Det var en snubbe som fyllvarvade sin stroker-HD utanför så tältduken flapprande som en konsumpåse. Då vände sig Björn Wallde åt mitt håll och yttrade: "Det är en sån där djävel man ska ha i tältet pinkandes utåt..."

He-he.
Däremot minns jag att när vi va på tältplatsen på Norrtälljeträffen,var det några fyllkajor som bettade vem som kunde köra längst ut i sjön.

Med Harleys.
Med trattar.
Med skjuts.

Många,många kickar blev det dan efter :D

Så jävla god Batman-läsken var (ungefär samma sak). Sen fanns ju Vira Blåtira också som var en hit.

Garbage pail kids! :tummenupp http://www.geocities.com/Area51/Station/9622/

Black Fanta eller vad det hette. Fanta + Coca Cola

Finländarna var Finnejävlar :yoparty

Waltdisney tröjor var poppis, specielt dom man kunde vända ut och in :brinnerup

Nycklar runt halsen i en spriralsladd.

MASK, GI Joe var dom bästa tecknade på TV

TCC och Superchanel fanns, så även Filmnet :banana

Jag kände mig som en grym hacker för jag hade skruvat av locket för att kunna justera tonhuvudet på piratkopierade spel. Kopiorna gjorde man på en s.k. dubbeldäckare som för övrigt var sjukt het. Sen sprang man över med videon till grannarna för att kopiera filmer (även om de var skitdåliga villa man ha dem).

C64 :banana
Lyxlirarna hade ju självklart diskettstation :yoparty

Last edited:
Jag kände mig som en grym hacker för jag hade skruvat av locket för att kunna justera tonhuvudet på piratkopierade spel. Kopiorna gjorde man på en s.k. dubbeldäckare som för övrigt var sjukt het. Sen sprang man över med videon till grannarna för att kopiera filmer (även om de var skitdåliga villa man ha dem).

HeHe .. Väcker ju lite sköna minnen :)

Alla ville bli polare med Han som hade dubbeldäckaren, den gick varm kopierandes turbo 250 spel o annat.

Sen ska vi inte glömma mångens första kontakt med det motsatta könet .. SEX GAMES ..

Många tac-2´or offrades till det spelet . :D

Hahaha,

Samantha Fox strip poker var också ett ångestframkallande spel. Var så jävla (sexuellt) frustrerad när det gick åt helvete haha. Helt sjukt egentligen men det var så jäkla IT men herrmaterial på TV/dataskärm på den tiden (1986).

"In 1986 Fox was featured in a strip poker game (Samantha Fox Strip Poker) for Commodore Amiga, Commodore 64, ZX Spectrum, BBC Micro, and Amstrad CPC."

TAC2 ja. Försökte spela Dailey Thompson's Decathlon och annat med en sån där fancy flygplans-modell-joystick men det vara bara att lägga ner.

Alla ville bli polare med Han som hade dubbeldäckaren, den gick varm kopierandes turbo 250 spel o annat.

Sen ska vi inte glömma mångens första kontakt med det motsatta könet .. SEX GAMES ..

Last edited:
400 rpm/min...........:tummenupp
men grabbarna i Norrtan höll på i tre timmar,typ.
[YOUTUBE-ID]Dg579JIgdEQ[/YOUTUBE-ID]
:hihi

F.ö. så är det tur att kickstart är på utdöende. Det är både farligt och jobbigt.

Kommer du ihåg den här då? Det här bandet var totalt utdömt när 80-talet var<slut, skribenterna kallade det Neanderthalrock, "Screamin Blue Messias":
http://www.youtube.com/watch?v=53baYQPcC4s
I wanna be a flintstone:
http://www.youtube.com/watch?v=28S0csmLbNM
Sweet water pools:
http://www.youtube.com/watch?v=kWtuWU1KyFI
55' The Law:
http://www.youtube.com/watch?v=GmKk7pYZh4A

Det var bla till den här 80-musiken jag byggde min 2T kawa 750 trepip :hihi

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa