Världens sämsta djur!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vissa djur är fan helt värdelösa till skillnad från tex hajar som i sitt element efter hundratals miljoner år evolverat till perfektion.

Jag tänker i första hand på koalan som är ful och grinig och dessutom helt beroende av eukalyptusblad då det är de enda den tål. Dessa blad är näringsfattiga och giftiga så den är hög hela tiden..

Sen fick Jag se den här stackaren som sk försöka ta sig över en väg!:rofl
http://www.youtube.com/watch?v=-tfsL9Kq8R8&e

Tacka f-n för att han går över så där sakta...
Fatta vilka skavsår han har på bröstvårtorna när han är klar... :D

Jupp. Helt värdelös!

Den må vara värdelös, men den är fascinerande. Den har alla inre organ spegelvända på nå vänster gentemot andra djur för att klara att hänga upp och ner som den gör läste jag för någon vecka sedan, samt att skiten den äter (kommer inte ihåg vad det var just nu) är så svårsmält så den får precis så mycket energi över att den klarar av att upprätthålla livsfunktionerna i kroppen, samt att pälsen växer ut i ett naturligt backslick ;) Önskar att jag blev en sådan skön liten lirare nästa gång jag föds!

Dom är ju sköna ju, gör allting i slowmo. :D

Moraltant-mode ON

Jag tror vi har lite att lära av sengångaren i våra stressiga liv
OFF

Har dom nipples? Dom kanske har juver:D

Inte vet jag... K*k*n då... Hur fort skulle du krypa om den låg först i backen??
Jag får ju vika min flera gånger för att inte råka ut för det..
Asjobbigt när snöret släpper när man cyklar och k*k*n far ner i asfalten och
skrapar... :D

...samt att skiten den äter (kommer inte ihåg vad det var just nu) är så svårsmält så den får precis så mycket energi över att den klarar av att upprätthålla livsfunktionerna i kroppen!
Det är ju det Jag säger ju. Den delar fan förstaplatsen med koalan iom detta.
Tänk dig att den ända du kan äta är tex gips.

ha ha ha...det ser ju ut som om dom filmat tanterna som skall försöka knata över vid rödljusen här i Kalmar.
Eller...det känns som om det går ungefär lika fort iaf.

skiten den äter (kommer inte ihåg vad det var just nu) är så svårsmält så den får precis så mycket energi över att den klarar av att upprätthålla livsfunktionerna i kroppen

hur fasen orkar dom med att kn*lla då? eller produceras dom på någon fabrik? :D

tillfredsställa honan i 5 timmar är ju inget merit för dom där nissarna direkt :rofl

Myggor är helt klart ett sämre djur. Det enda dom gör är å suger, å suger, å suger.

Fan vad gött liv koalerna har om dom blir höga av sin föda.

Tänk vilket liv: hänga lite i träden, käka lite löv och känna ruset komma smygande.

Dom behöver ju inte göra nått annat om dagarna än att hänga i träden och käka löv.

"jag vill skjuta varenda panda som inte knullar för att rädda sin art"

sloth20052small.jpg

Cool ju! :D

*/ ?>
Back