Låter som en bra idé!![]()
Jessan?
Och sen får ni ju äran att träffa mej och min partykamera också
![]()
Oh, no!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en bra idé!![]()
Jessan?
Och sen får ni ju äran att träffa mej och min partykamera också
![]()

Och sen får ni ju äran att träffa mej och min partykamera också
![]()

Oh, no!![]()
Så illa är de väll ändå inte att träffa mej Kameror tycker jag inte om längre, inte sen förr SH-puben, ser ju dyngad ut på varenda bild![]()

Jag ska äta den 1 dec:
1. kakan
2. Cultress
3. Kjecop
4. Dreggel
5. IronMike
6. Pucken
7. RMT_Racing
8. Paser
9. Pinky
10. Jessan
11. Icko
har du tage bort alla roliga kommentarer
![]()
![]()
Svar JA![]()
En anmälningslista ska va ren o clean utan en massa spam, de finns de nog av i tråden ändå!!![]()
nu är du kinkig din fuling nu är du kinkig din fuling
![]()
Kul med besök från götet igen
Hoppas att de dyker upp lite mer folk från övriga Sverige. Har spridit länken via mail till lite andra län, så vi får se om det nappar.
Har förfrågan lagts till Swedie att lägga ut festen på första sidan, så den når ALLA här?
Ev tar vi månadsmöte/glöggafton med klubben innan utgång. Blir det inte käk för dej så kan du säkert haka på oss![]()
Fatta att jag är åter i Sverige då!! = jag är svin-på!![]()

E du full eller, Kakan står ju som etta på käkalistan.
OCH det finns länkat till första sidan.
Ta med dig alla honjävlar å käka istället och skippa glöggen!
Seften din lilla groda, lappa seften
Ja, jag är nog packad, för jag har missat den där länken på första sidan![]()
Däremot så har jag pratat med Kakan "utanför SH" å man får ändra sej. Kanske hakar hon på oss ist. Å nej, vi ska ha vår glöggafton....så det så.
Bra hyvlat !
Bra hyvlat järngossen !
Hjälp nu till att få med vår käre Kapten.
Lovar att ta med en present till honom................och Icko.![]()

Mmmm....baggen ser fin ut![]()

Blir det lättklädda, vältränade killar åt oss tjejer eller ??
Man kanske ska kliva ur kokongen och åka med gubben in till stora staden.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |