Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Vi är några från jobbet som ska gå på Elisabeth: the golden age på onsdag 18.30, Bergakungen. Någon här som vill med?

Jo orange "jump suit" hade jag allt :)

Du verkade ju inte speciellt nykter när jag träffade dig iaf :D
Blev förvånad över hur kort du var, hade förväntat mig att du var längre :)

Men kul att ha träffats iaf :tummenupp

Haha neej, jag var på tok för full i lördags! :rolleyes: :tungan
Haha jaså...? Och varför skulle jag var lång?
Jag är en liten människa, hade ju tom högklackat i lördags..! :gnissla :D

Ja, det var kul att träffa dej med..! :)

men så överdrivet lång är jag ju inte, bara 193 :)

Din bil är ju tillverkad för pygméer ju ;)

193!!!? Ja, då är det fan inte jag som är liten! :tungan

Last edited:
Haha neej, jag var på tok för full i lördags! :rolleyes: :tungan
Haha jaså...? Och varför skulle jag var lång?
Jag är en liten människa, hade ju tom högklackat i lördags..! :gnissla :D

Ja, det var kul att träffa dej med..! :)

Vet inte varför jag hade fått för mig att du var lång :confused:

Jo jag hade lite problem med att förstå sluddrig skånska iaf :tungan
inte för att jag var speciellt nykter heller...

Vet inte varför jag hade fått för mig att du var lång :confused:

Jo jag hade lite problem med att förstå sluddrig skånska iaf :tungan
inte för att jag var speciellt nykter heller...

Haha okej :)

Ja, alltså grejen är den att jag pratar väldigt fort, och när jag ska prata så fort när jag till på köpet är askalas, så kan jag ana att det inte är lätt att hänga med! ;) Så du är ursäktad! Jag trpr jag fattade vad du sa iaf, fast du sa nog inte så mycket..! :rolleyes: :tungan

Haha okej :)

Ja, alltså grejen är den att jag pratar väldigt fort, och när jag ska prata så fort när jag till på köpet är askalas, så kan jag ana att det inte är lätt att hänga med! ;) Så du är ursäktad! Jag trpr jag fattade vad du sa iaf, fast du sa nog inte så mycket..! :rolleyes: :tungan

Så du kommer ihåg att du pratade med mig iaf? ;)

Nä det sas ju inte allt för mycket, verkade som att dansa var mer intressant än prata :)

Så du kommer ihåg att du pratade med mig iaf? ;)

Nä det sas ju inte allt för mycket, verkade som att dansa var mer intressant än prata :)

Haha ja, jag är lite kass på det mesta på fyllan! Men dansa är alltid kul! :D

Minns att jag pratade med dej, men inte vad vi snackade om, eller hur länge!
Kommer inte ihåg om du pratade gbg:ska eller norrländska heller! Vilket? :va

Jag ska till Gbg i morgon, för övrigt! :tungan

Haha ja, jag är lite kass på det mesta på fyllan! Men dansa är alltid kul! :D

Minns att jag pratade med dej, men inte vad vi snackade om, eller hur länge!
Kommer inte ihåg om du pratade gbg:ska eller norrländska heller! Vilket? :va

Jag ska till Gbg i morgon, för övrigt! :tungan

Visade sig att jag är duktig på att ramla i trappor på fyllan iaf :näsblod

Minns inte speciellt mycket vad vi pratade om heller men vi löste säkert ett å annat världsproblem :tummenupp

Gäller att gömma spriten imorn då ;)

Visade sig att jag är duktig på att ramla i trappor på fyllan iaf :näsblod

Minns inte speciellt mycket vad vi pratade om heller men vi löste säkert ett å annat världsproblem :tummenupp

Gäller att gömma spriten imorn då ;)

Haha, låter stabilt! Jag låg och kravlade på golvet ganska många ggr, men det var nog enbart kjolens fel! :rolleyes:
(Den var så sjukt lång så jag fastnade i den med klcken hela tiden!)

Fast senare på kvällen vek någon upp nederdelen på den och fäste den runt midjan på mej, så helt plötsligt fick jag en kortkort! :D

Haha ja, för min del blir det då ingen sprit, jag ska upp till Götet för att hämta en bil ju! Har hört att det inte ska va så lyckat att köra på fyllan! :rolleyes:

Haha, låter stabilt! Jag låg och kravlade på golvet ganska många ggr, men det var nog enbart kjolens fel! :rolleyes:
(Den var så sjukt lång så jag fastnade i den med klcken hela tiden!)

Fast senare på kvällen vek någon upp nederdelen på den och fäste den runt midjan på mej, så helt plötsligt fick jag en kortkort! :D

Haha ja, för min del blir det då ingen sprit, jag ska upp till Götet för att hämta en bil ju! Har hört att det inte ska va så lyckat att köra på fyllan! :rolleyes:

Du låg inte kravlade på golvet när jag pratade med dig iaf, fast om du gjorde det kanske det förklarar varför jag tyckte du va så kort ;)

Äsch bara att hålla för ena ögat när man kör på fyllan så man inte ser dubbelt ;)

Du låg inte kravlade på golvet när jag pratade med dig iaf, fast om du gjorde det kanske det förklarar varför jag tyckte du va så kort ;)

Äsch bara att hålla för ena ögat när man kör på fyllan så man inte ser dubbelt ;)

Haha ja, det finns ju en risk att jag gjorde det, men förhoppningsvis stod jag upp större delen av kvällen åtminstone! :tungan

Haha ja, det är också ett knep, men mitt på ljusan dag ser det kanske lite underligt ut om jag kommer vinglandes på vägen med handen för ena ögat, och i en hyrbil.. Ingen bra kombination! Chefen blir nog inte glad heller..! :gnissla :tungan

Haha ja, det finns ju en risk att jag gjorde det, men förhoppningsvis stod jag upp större delen av kvällen åtminstone! :tungan

Haha ja, det är också ett knep, men mitt på ljusan dag ser det kanske lite underligt ut om jag kommer vinglandes på vägen med handen för ena ögat, och i en hyrbil.. Ingen bra kombination! Chefen blir nog inte glad heller..! :gnissla :tungan

Kanske ingen större hit nej :)

Då kan jag känna mig lugn och inte behöva hänga hänglås på baren också :fyllo ;)

Idag är en sådan där så kallad "SKIT DAG" :(

idag har jag spenderat dagen i sängen, stirrat tomt in i väggen och bara legat och inte gjort nånting alls. Det känns konstigt.

Jag har jätte tråkigt så om någon kan roa mig med nån aktivitet senare ikväll så är jag jätte tacksam :)

Säkert! :hihi

Bah, ska åka tåg upp till Götet i morgon.. Hatar att åka tåg, och slarvade bort min mp3 i Thailand, så det kommer bli riktigt drygt! :(

Jessan avslöjade att jag ramlade i baren också när jag skulle betala så det måste ha varit ngt problem med balansen, kanske något jag åt :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back