Dr.Bike
Guest
...Så bjud gärna med vänner men gärna vänner med ett motorintresse eller i alla fall såna som kan befinna sig i ett så pass bra uppförande att vi inte bli portade.![]()
...Det är INGET fel med portning!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Så bjud gärna med vänner men gärna vänner med ett motorintresse eller i alla fall såna som kan befinna sig i ett så pass bra uppförande att vi inte bli portade.![]()

)
)...Det är INGET fel med portning!![]()

Jag ska äta den 1 dec:
1. kakan (klart man sätter sig själv först vad trodde ni då )
2. Cultress
3. Kjecop
4. Dreggel
5. IronMike
6. Pucken (bara för du bråkar så mycke)
7. RMT_Racing (med tanke på den höga medelåldern kan det vara bra med ngn som är HLR-utbildad)
Precis - och det är därför jag förväntar mig att du dyker upp.. har några hål som måste bearbetas![]()
har du HÅL som ska bearbetas på pubkvällen kommer vi definitivt att bli portade![]()
![]()

![]()
Du kan vara lugn.. tänkte bara ta de teoretiska delarna under kvällen, bearbetningen får ni andra stå får![]()
tror jag vad jag vill om 
tror jag vad jag vill om
![]()
![]()

Lika bra att jag frågar nu mao?
Ligga?![]()
har du HÅL som ska bearbetas på pubkvällen kommer vi definitivt att bli portade![]()
![]()
Lika bra att jag frågar nu mao?
Ligga?![]()
Vadå ska Jürgen komma?![]()

Jag ska äta den 1 dec:
1. kakan (klart man sätter sig själv först vad trodde ni då )
2. Cultress
3. Kjecop
4. Dreggel
5. IronMike
6. Pucken (bara för du bråkar så mycke)
7. RMT_Racing (med tanke på den höga medelåldern kan det vara bra med ngn som är HLR-utbildad)
Verkar kul och .. snyft .. 65mil bort!![]()
finns hotel och vandrarhem som är braoch billiga, ta med några och kom upp Vilken tid hade ni tänkt äta?
finns hotel och vandrarhem som är braoch billiga, ta med några och kom upp
skulle nog tro att de blir vid 19 tiden...ni kommer väl å äter med oss ?
Jo jag kör ju upp den här gången så till 19 hinner vi nog![]()

Jo jag kör ju upp den här gången så till 19 hinner vi nog![]()
Låter som en bra idé!![]()
Jessan?
)8. Paser (kör på nu så ni hinner)
Har ju kört Gbg-sthlm på 3½timma så vi ska nog hinna![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |