Blir sporthoj.sirap = sporthoj.com nu när motorad är med i bilden ?

Vad tycker du ?

• Antal röstningar
    0
Jag har inte haft några problem alls sen den senaste raiden i somras, om Motorrad skulle snabba upp nånting skulle jag inte märka det ändå.

:tummenupp Ja sitter på en seg 0,4 lina (på jobbet, i grannlandet) å det går förvånansvärt snabbt på SH..... laddar fortare än porrsidorna iaf :rolleyes

Senaste tiden är det en av de bättre sidorna att laddas. Heja Swedie! :tummenupp

Edit: Vid närmare eftertanke.. Det är sen jag dragit söderut till Halmstad och lämnat Skaraborg som det funkar betydligt bättre. Kan ju vara nån bonnfan som harvat på kabeln till Skövde? :tungan

Last edited:
Tycker över lag att det funkar stabilt och går rätt fort att ladda sidorna. Inte så jag irriterar mej iaf. Är jäkla glad att Swedie är en sådan go kille med allt jobb på sidan som underhåller, roar, upplyser, informerar, förfärar & inspirerar alla oss mc-nördar! :tummenupp

Långsammare site finns inte, helt allvarligt.
Alla andra sidor går markant fortare, alla tider på dygnet.

kolla om du har virus i datorn kanske, ett vanligare fel än många tror.

iom att de verkar funka kanon för alla andra

schneberger är en god människa. Han bygger jättefina svarta och vita (ev vita och svarta) streetfighters som vi alla tycker är gudomliga.
Det är illa att tycka annorlunda än honom eftersom hans bygge blivit publicerat i en tidning.

Skämt åsido... SH har blivit betydligt bättre de senaste månaderna.
Keep up the good work!

Last edited:
schneberger är en god människa. Han bygger jättefina svarta och vita (ev vita och svarta) streetfighters som vi alla tycker är gudomliga.
Det är illa att tycka annorlunda än honom eftersom hans bygge blivit publicerat i en tidning.

Skämt åsido... SH har blivit betydligt bättre de senaste månaderna.
Keep up the good work!

haha du är rolig du.. alla får tycka anorlunda än mig..fast helst inte då.:D

Jag tillhör dem som upplever att SH flyter på alldeles utmärkt. Och att det då skulle vara SH server config som skulle strula eller dess bandbredd känns föga troligt. Själv sitter jag med Glocalnet uppkopling och av någon anledning verkar den vara totalt inkompatibel vissa stunder med delar av Telias kunder. Kallas för flaskhalsar. Finns ganska gott om dem där ute. Så vi kan nog säga grattis till att du måste pasera en flaskhals.

(Nu räknar vi inte med i sommras då servern var seg för alla)

Oftast går det relativt snabbt för mig men ibland kan sidan hänga sig, speciellt trådar med mycket inlägg :gnissla
Dock vet jag inte om det beror på sidan eller om det är min dator som är lite slö :va

Oftast går det relativt snabbt för mig men ibland kan sidan hänga sig, speciellt trådar med mycket inlägg :gnissla
Dock vet jag inte om det beror på sidan eller om det är min dator som är lite slö :va
Det har och göra med vissa väldigt komplexa genomsökningar i databasen på grund av hur visas användarprofiler är upplagda i systemet.
Och ibland görs sökningar på delar av siten som gör att systemet låses till den sökningen är genomförd.

för min del funkar det klockrent..inga delays över huvudtaget...:tummenupp

Det har och göra med vissa väldigt komplexa genomsökningar i databasen på grund av hur visas användarprofiler är upplagda i systemet.
Och ibland görs sökningar på delar av siten som gör att systemet låses till den sökningen är genomförd.

Oki då behöver jag inte vara orolig :tummenupp

:(

Kan man någonsin få svaret på varför SH är så förbannat segt och kommer det någonsin att åtgärdas eller skall det intervallvis vara så här?

Last edited:
För mig är det segt väldigt ofta på sh, sitter på 24/24 och upplever inte seghet på speciellt många andra siter.

SH går skitlångsamt på mitt strypta telenor 3G med 0.002 bit/min. Se till att styra upp det här nu Swedie!:mad:

Prova att byta webläsare?

Segt? det tog 8 sek att byta från sid 1 till 2 med explorer 8.
Men med Safari går det på 2 sek.
och med Chrome går det <1 sek.

så prova någon annan webläsare om ni har problem.
det funkar för mig.
/Magnus

funderar på om det är databasstrukturen som inte riktigt hängt med i nya förändringar och funktioner som införts? Min erfarenhet är att det sällan är bandbredd utan databasoptimering på sajter i likvärdig storlek(och viktigt, med lika många år på nacken)! kanske är det som är strulet? antal användare har ju dessutom ökat markant :hihi Växtvärk är ju ett ganska vanligt fenomen på lite äldre sajter! Hur lastbalanseras SH miljön?

eller vad vet jag :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing