SO-banketten

Enligt säker källa: Ja.

Lillponken blir väl gungig på en öl :D
räknar jag rätt så blev det 9e femmor (öl) och 8 drinkar (mjölkjox, redbull vodka o några andra sorter). det blev lite typiskt "speedat" efter ett tag och helt plötsligt var det stängningsdax. uppe med tuppen kl08 för att försöka tugga frukost men allt smakade typisk bakfyllelukt... och det gjorde det ända inte på kvällen igår.

Hade faktiskt riktigt kul. Några gick o la sig 11-11.30 redan... :hihi

Huuu.. Blev en blöt kväll (och natt)... :D

fan va vi ska supa:yoparty

Jag tyckte det var duktig Tobbe... :D

Jag kommer om det är sjukt mycket brudar där :tummenupp :tummenupp

Var väl OK, eller hur Sunkan? ;)

Berätta nu hur det gick, vilka vann pris, vilka fick bäras till hotellet och är det sant att Humlan var speaker :confused:

Vann pris... Jaa... Helge såg väl knappt den som satt mitt emot på middagen på slutet... Var en del pokaler i vägen, och så fick han gam-nacke av alla medaljer runt halsen...

Hur var det nu... Svensk mästare, Norsk mästare, Nordisk mästare, och Europamästare i STK600 och så en andraplats i Nordic Superbike... Samt utsedd till "Årets förare"

Helge är grym!!!

Oj! Glömde nästan bort!!!
Jag förnedrade Swedie i biljard med 8-2 i matcher.. Fick dock ingen pokal av Mike för det... Måste skett nåt misstag... :D

Last edited:
Oj! Glömde nästan bort!!!
Jag förnedrade Swedie i biljard med 8-2 i matcher.. Fick dock ingen pokal av Mike för det... Måste skett nåt misstag... :D[/QUOTE]

:hihi

De va fan skadat mycket brudar... Varför är inte alla de i stockholm...

Du går nog på fel ställen i stockholm. I karlskoga finns det väl bara ett eller två ställen att hitta till? Sen vetifan om det mesta i kga ens kan räknas som brudar?
Hur full var du på en skala? 48 av 10 möjliga? :D

Du går nog på fel ställen i stockholm. I karlskoga finns det väl bara ett eller två ställen att hitta till? Sen vetifan om det mesta i kga ens kan räknas som brudar?
Hur full var du på en skala? 48 av 10 möjliga? :D

Jo sant om man bara skulle samla alla stockholms damer på ett ställe så blir det gott med damer haha..
Sen skulle jag tippe på en ca 250 kanske av 10 möjliga... :D
De fan Mackes fel faktiskt...

Jo sant om man bara skulle samla alla stockholms damer på ett ställe så blir det gott med damer haha..
Sen skulle jag tippe på en ca 250 kanske av 10 möjliga... :D
De fan Mackes fel faktiskt...

Det där bruna som rinner ur munnen på dem är snus, hade den du vaknade upp med mustasch, så var det kanske en kille.

I delar av svenska hip-hop kretsar kallas Karlstad och Karlskoga för syndens näste. Jag förstår varför, men man får inte vara kräsen och nykter. :D

Bara for att jag ar langt langt borta sa kom ingen av skaneligan. :huvet

Man borde ha en javligt bra ursakt for att inte vara dar. Sjalv far jag skylla pa att jag har lite langt for att aka pa en weekend till karlskoga.

Hoppas ni hade roligt som var dar och att ESLOV fick alla brudarna som Sunkan lovat hela sassongen.

/Olof
Skaneligan
Australien

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...