300kmh+ Gixxer Turbo Bakhjulet

Helvete vilken snygg färgkombo och den verkade inte gå dåligt heller :D

Ja den gick inte dåligt precis, förstår inte hur man kan ha kontroll och vågar åka bakhjul i den hastigheten :confused: MEN :yoparty

Den är sjukt snygg den där hojen. Läste om den i bomber. Men Jag missade 300+:va

Last edited:
Visst var det bra tryck i den och väldigt snygg hoj, men man måste vara smått sjuk för att leka runt i de hastigheterna på öppna vägar, ett snedsteg sen är det klippt, kanske drar man även med sig någon totalt oskyldig i fallet.

tänk efter före.
Det är inte tufft att dö.

Den är sjukt snygg den där hojen. Läste om den i bomber. Men Jag missade 300+:va

Stod 299 på mätaren vid något tillfälle (lite svårt att se pga motljus just då) så jag antar det var då (den är väl spärrad mot att visa högre). Vad det är i verklig hastighet är svårt att veta men turbohojar är väl ofta uppdrevade vilket borde få hastighetsmätaren att om inte visa för lite så åtminstone visa mer korrekt än original

Visst var det bra tryck i den och väldigt snygg hoj, men man måste vara smått sjuk för att leka runt i de hastigheterna på öppna vägar, ett snedsteg sen är det klippt, kanske drar man även med sig någon totalt oskyldig i fallet.

tänk efter före.
Det är inte tufft att dö.

"Live to ride, ride to die", eller hur var det nu? :huvet

Wiiihuuuu. Den verkar prutta på rätt lagom:tummenupp
Ajabaja, inte ligista sig i i trafiken din jäkla "aotlåå"...men den får iallafall tre:yoparty :yoparty :yoparty

Det måste vara hysteriskt roligt att kunna åka och studsa med framhjulet sådär. En av få ombordfilmer som var underhållande rätt igenom också.

vill ha begäret blev just superhögt..

Den var väl tillsalu för ett tag sen tror jag..

ähh gamla klassikerna ghostrider på sin hayabusa är ju fortfaranade snäppet värre :tungan

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back