Sh-pub 27/10-07!!!!!

Fan fan fan..jag skulle komma men va på en förfest som helt dog ut så jag ruttnade och ringde på skjuts hem. Men men..mår troligen mkt bttre idag nu än vad jag hade gjort då. När blir nsta pub då?:D 1dec:va Då har jag kanske en chans att komma ett tag, den 2:a åker jag till varmare breddgrader :yoparty

Menar du att du inte kommer ha förfest då heller? :skrämd

Det var kul att träffa alla göteborgarna! :yoparty Ullis var underhållande som alltid ! ;) :krama Gustav1 är ju en jäkla trevlig kille! :D Icko verkade kämpa tappert? :tungan Jag saknade Fridas förfest!!!! Mindre folk än förra gången, men lika trevligt folk!
 
Tänker ta med mig ett par sånna här på nästa pub och dela ut till dom inte fick något !
 

Bifogat

  • 95450.jpg
    95450.jpg
    20.6 KB · Visningar: 48
Tack för igår, det var schysst!

Jag var lagom förvirrad när jag kom hem igår och tittade på klockan, tydligen så vann jag en timme i taxin på väg hem, hade ingen som helst koll på att man skulle byta till vintertid i natt.

Roligt att träffa nya människor jag inte pratat med förut! :tummenupp
 
Fan! Fan! Jag kom inte iväg.
Men å andra sidan fick jag köra den här istället :yoparty
<--------
 
Grattis! Hååådeeee :kär

Jajjamen! :D Även om man brinner för skrevraketer så är det fan inte helt fel att gränsla en riktig testikelshaker ibland ;) Vilken feeling det är att mullra iväg med den där och känna 10-liters hinkarna till kolvar åka sakta sakta upp och ner i cylindrarna :tummenupp
 
Nänä, men man funderar ju på var killen hittar sånt där?? :va






Edit: Vid närmare eftertanke så vill jag inte veta!!

Det var Kapitän som hittade det !:fakta
 
Jajjamen! :D Även om man brinner för skrevraketer så är det fan inte helt fel att gränsla en riktig testikelshaker ibland ;) Vilken feeling det är att mullra iväg med den där och känna 10-liters hinkarna till kolvar åka sakta sakta upp och ner i cylindrarna :tummenupp

Börjar bli gammal? :va

Som att sno godis från barn.

Hmm, nu var det ju så att du fick den, helt frivilligt gav jag iväg den.. Fråga Pinky :fakta

Du kan le idag åas :hihi


Såklart jag kan.. Jag kan oftast alltid le, om jag vill :confused:
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top