Fireblade klubb

*slänger in en komentar till ridinlo*
söööt vovve :D

Tackar! Lite fler bilder...

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3218456&postcount=914


Kolla med HRCS, Hondas paraplyorganisation för klubbarna. De kan ev. hjälpa till med servrar m.m.

Jo, ska ta kontakt med dom... Har dock servrar och allt men ska kolla upp lite andra saker mer med dom... Tack för förslaget... :tummenupp

Det låter som en toppen ide tycker jag :tummenupp
Är ju ingen hojägare nu, men när ja blir "stor" så ska jag ha en blade, så är det bara :rolleyes:
Så jag kommer om ett eller några år till forumet :yoparty

Du är välkommen!

Låter som en utmärkt idé :tummenupp
Bytte nyligen från VFR till en 929.
"Vi" har sidan "vfr-forum.se", kolla med Conseal om du skulle behöva kontakter eller lite hjälp.

Låter bra, kontakter skadar aldrig... :)

Förövrigt verkar det finnas intresse för en klubb... Jättekul!! :tummenupp :tummenupp :)
Ska gräva mer i det här och påbörja en hemsida, återkommer med mer info...

Fortsätt gärna att lämna komentarer och förslag...
 
annars finns ju en 900-tråd här på sporthoj:tummenupp

Jo, den är kanon! Är inne där ganska ofta och läser... Men hade tänkt liter mer...

En hemsida där man kan söka info om alla Fireblade modellerna samt en mötesplats för alla som vill ha eller har en Fireblade.
Internet i all ära men vill skapa en klubb med en trevlig gemenskap och styra upp träffar över hela landet, är själv inte rädd för att nöta några mil för att träffa andra med samma goda smak utav val av hoj.
Blir man några stycken så kan det bli läge för sponsorer så man kan få till lite rabatt på prylar, gruppköp, bankörning, visa upp oss på större evenemang o.s.v... Listan av idér kan göras lång och fortsätter att fyllas på... Finns många möjligheter för en märkesklubb...

Vill dock se om intresse finns innan man lägger ner allt för mycket tid på detta och än så länge så verkar det positivt...
 
Jätte bra idee, säg bara till om jag kan hjälpa till med något:tummenupp

P.s Fin vovve....:D
 
Jätte bra idee, säg bara till om jag kan hjälpa till med något:tummenupp

P.s Fin vovve....:D

Tackar! Kommer ganska säkert att höra av mig... Kan bli lite att styra upp för jag vill att det här blir en seriös klubb... Men det ska bli kul! Nått att pyssla med under vintern... Vi är uppe 14st som är intresserade nu på under två dygn så det talar väl för att det bara är att köra igång...:tummenupp

Fortsätt att skriva i tråden och kom gärna med förslag på namn till klubben...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top