kort film med min hoj

Shit va besviken jag blev när jag såg att någon drog upp kameran och den inte flög iväg. :gnissla

Jag blev lite skrajj, därför knöt jag fast den jäveln i räcket i andra klippet :gnissla :tummenupp

Notera att jag inte sprang mot en skenande lastbil för att slita upp kameran utan det är bara klippt så, dröjjer egentligen ca 20 sek efter att lastbilen har kört förbi innan jag lyfter upp kameran.
:tummenupp

-Min moppe låter bättre än din moppe!!
-Nej min moppe låter bättre!!
-Men min pappa är starkare än din pappa..

Ja det var coolt :tummenupp

Jag förstår inte hur du menar? Jag har inte photoshopat lastbilen om du tror det!!!

:rolleyes:

Lastbilen kom väl ca 100 meter efter mig, precis när den har åkt förbi kameran så har jag klippt filmen och sen kom det med lite på slutet när jag har vändt och kört tillbaka och plockar upp kameran då man ser mitt face...

Inget photoshop här inte!!!

nej men du kan ju filma en sekvens med last bilen å sekvens på dig där du tar upp kamerna sen gör du en del av sekvens då du tar upp kameran mer transparant å sen lägger du lastbils sekvensen ovanför ta upp kamera sekvensen på så sätt får du en fler layers film :) å nej de görs inte i PH de kan tex göras i Video Vegas.

nej men du kan ju filma en sekvens med last bilen å sekvens på dig där du tar upp kamerna sen gör du en del av sekvens då du tar upp kameran mer transparant å sen lägger du lastbils sekvensen ovanför ta upp kamera sekvensen på så sätt får du en fler layers film :) å nej de görs inte i PH de kan tex göras i Video Vegas.

Ok, det kanske hade varit fräckt :tummenupp

Men jag kör moviemaker vettu :tummenupp :yoparty

:tungan

Ok, det kanske hade varit fräckt :tummenupp

Men jag kör moviemaker vettu :tummenupp :yoparty

:tungan

aldrig användt MovieMaker är det de som följer med i WinXp?

bara kört Vegas å Premier när jag klippt film, är rätt lost på Vegas proget, har kört hela nya LameRiders filmen i Vegas 7.0a :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back