sajklan
speedy gonzales nu med två raketer
det är kul men det kostar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur menar du nu? Vad skulle ha varit fel? Ja, jag övningskör mc. Tycker att det är kul, så jag köpte en ny hoj. Ja, jag tycker att det är äckligt att luta i kurvorna. Och problemet med det skulle vara...? Har man noll mc-vana, så utgår jag ifrån att såna saker kan vara litet läskiga i början. Speciellt när det går en bit över 100 km/h.
Jag har aldrig hört talas om någon som heter "Hayden" och läste därmed fort och fel.
Och nej, jag ser ingen tjusning med en "burnis".
Ach so, du menar så...Får jag vara lite hemsk och ljuga på internet känns det så mkt lättare att vara snäll irl...![]()
Jag är elak jämt, det blir bara jobbigt med humörsvängningarna om man måste vara snäll ibland också du måste vara 100 år gammal eller , jaa helt enkelt gay.
Jag antar att du vill skapa en tråd, för att du inte har något att göra?
Hmm..jaja, jag lär väl förklara mig.
För tycker man nåt är skoj så brukar man oftast bli intresserad av resten av sporten också.
Det fräna och roliga med hoj för de flesta här inne är just att lägga ner och pressa i kurvorna, vara ute och gasa, busa och bränna. Mycket ljud, doft från avgaser och skrikande däck! Det är ju det bästa en frälst motorcyklist vet![]()
Jag tror att jag talar för de flesta här inne att det var det som fick en fäst vid hela mc grejen och som nu tillhör vardagen.
De som inte gillar det brukar oftast vara antingen trafikpolis eller köra gynekologstol![]()
Det var därför jag reagerade så, när du går och köper dig en ny bushoj men inte verkar vara särskillt intresserad av att använda den till vad den är byggd för...
No hard feelings, tyckte bara att det var anmärkningsvärt med någon som åker bushoj men inte fattar grejen med det, som sagt.
Samma här![]()

![]()
![]()
Jag tycker det är ganska meningslöst med börnisar - senast häromveckan var jag glad att jag inte börnar slut på mina gamla baksulor när mitt nyinköpta (begagnade) däck small och jag inte har nån bil att pendla till jobbet med.
Men det är fånigt roligt att utföra och att titta på. Av nån jäkla anledning.![]()
Visst är det skoj att börna men det är grymmare att lägga av en kraftig rivstart med blårök, däckskrik och en lång lakritsrem efter hojen![]()

"Rivstart" tycker jag låter så festligt! Som taget ur en polisrapport från 50-talet![]()
Hehe det har jag inte tänkt på förens du nämner det![]()

Det värsta är att det inte finns ngn naturlig synonym med modernare klang
Dragracestart är ju lite långt![]()

Hehe håller medMen jag undrar lite över vart ordet rivstart kommer ifrån, om det nu kan vara så att när bilarna började dyka upp så var ju vägarna oftast av grus så om man drog iväg lite snabbt när man startade så rev man upp vägen eller om man menar att man "river" däcket mot asfalten?
![]()
Hehe eller så menar man att man "river" kopplingen efter att man startat så många gånger![]()

"när du går och köper dig en ny bushoj men inte verkar vara särskillt intresserad av att använda den till vad den är byggd för"
Är du förvirrad eller full?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|