Tända på gammal....?

Visst att det är tragiskt men samtidigt tror jag kvinnan kan tänka sig värre öden än att få lite sex (eller hur är sexlivet då man är 92?). Detta förutsatt att hon inte fick ont eller liknande.

Lite samma genré som den andra tråden då en tonårskille blev våldtagen av 3 tjejer. Där skämtas det hejvilt, vad är skillnaden?

Visst att det är tragiskt men samtidigt tror jag kvinnan kan tänka sig värre öden än att få lite sex (eller hur är sexlivet då man är 92?). Detta förutsatt att hon inte fick ont eller liknande.

Lite samma genré som den andra tråden då en tonårskille blev våldtagen av 3 tjejer. Där skämtas det hejvilt, vad är skillnaden?

Som 92 åring kan jag nog tänka mig lite 57-årigt lammkött :crash

haha fråga den gamle norrmanen...han vände kanske på tantens siffror från 92till 29....men det e klart...han va juh norrman:D

haha fråga den gamle norrmanen...han vände kanske på tantens siffror från 92till 29....men det e klart...han va juh norrman:D

Nä, han kommer från ett bostadsområde i västra uppsala, Stenhagen eller Flogsta.. Står ingenstans om var han härstammar ifrån. Kan vara en svensk, en norrman, en tysk eller japan...bara att han är kock står det som fakta.
Dock är dessa områden invandrartäta. Kan vara vilken nationalitet som helst av de 30-35 olika som finns representerade..:)

:PILF :näsblod

Tända på gammal.....
Det finns en vehög med milfs i 30-40 års åldern som ser riktigt bra ut :fakta

Nä, han kommer från ett bostadsområde i västra uppsala, Stenhagen eller Flogsta.. Står ingenstans om var han härstammar ifrån. Kan vara en svensk, en norrman, en tysk eller japan...bara att han är kock står det som fakta.
Dock är dessa områden invandrartäta. Kan vara vilken nationalitet som helst av de 30-35 olika som finns representerade..:)

Försöker du fläjma lite ;)?

Du nämnde aldrig att det faktiskt kunde ha vart (läs: kunde INTE ha varit) en ungrare :tungan.

Eller är jag kanske bara enkelspårig och ettrig nu..

Det bor inga ungrare där, bara 2:a klassens medborgare, å ja , du är trist å enkelspårig..:rolleyes:

Jag trodde först att det var någon som hade tuttat fyr på en gamling. Det här var ju bättre. Eller ja alltså.. :näsblod

Vadå vem har inte satt på en 92a?

Jaha va hon 92 år :fattartill;)

92a är idag 15 år gammal. Du är 18.

Kontroll (NZ-regeln);

18/2=9+7=16.

:ajjabajja:

Jag trodde först att det var någon som hade tuttat fyr på en gamling. Det här var ju bättre. Eller ja alltså.. :näsblod

92a är idag 15 år gammal. Du är 18.

Kontroll (NZ-regeln);

18/2=9+7=16.

:ajjabajja:
Vad fasen va det där för regel? aldrig hört talas om!

Och nej jag har inte varigt på en 92 vad jag vet.

Vad fasen va det där för regel? aldrig hört talas om!

Och nej jag har inte varigt på en 92 vad jag vet.

Nya Zeeländska-regeln, såklart. :D Bästa sättet att se om nått är tillåtet eller ej. Funkar faktiskt jävligt bra. (Kanske inte sen när man är gammal men då behöver man väl inte bry sig längre heller.)

Jaså tar du tillbaka det nu. Så du ville bara spela cool innan alltså? :5sure

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...